پلیس پایتخت دانش آموز 14 ساله را از چنگال آدمربایان نجات داد/ تبهکاران 3 میلیارد تومان درخواست کرده بودند + تصاویر :



افرادی که با ربودن پسر 14 ساله‌ای قصد اخاذی 3 میلیارد تومانی را داشتند ، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در ساعت 08:00 مورخه 5 اردبیهشت ماه فردی با مراجعه به کلانتری 112 ابوسعید به مأموران اعلام کرد که پسر 14 ساله اش بنام امیرحسین در زمان مراجعه به مدرسه ، توسط فرد یا افراد ناشناسی ربوده شده است .

پرونده در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی و به دستور سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گفت .

بازیگران سرشناس وقتی دانش‌آموز بودند تصاویر , تصاویر روز دانش آموز , خودکشی دانش آموز 11 ساله به دلیل مورد آزار قرار گرفتن

 

اظهارات شاکی پرونده :
پدر امیرحسین پس از حضور در اداره یازددهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : در مورخه 5 اردبیهشت ماه ، پسرم در ساعت 06:30 از درب منزل خارج شد تا با سرویس به مدرسه برود ؛ حدود ساعت 06:45 بود که زنگ منزل به صدا درآمد و راننده سرویس مدرسه عنوان داشت که چرا امیرحسین پایین نیامده ؟! بلافاصله به در منزل مراجعه و داخل کوچه را برای پیدا کردن امیر حسین گشتیم اما از او اثری نبود .

تصاویری از بازیگران مشهور زمانی که دانش آموز بودند , روز دانش آموز , دانش آموز


پدر امیرحسین در خصوص نحوه اطلاع از ربایش پسرش نیز به کارآگاهان گفت : حدود ساعت07:00 بود که فرد ناشناسی با تلفن همراه بنده تماس گرفت و عنوان داشت پسرم در اختیار آنها است و در ازای آزادی وی مبلغ 3 میلیارد تومان درخواست کرد .

تحقیقات پلیسی :
کارآگاهان در اولین مرحله از تحقیقات خود به مدرسه محل تحصیل امیرحسین مراجعه و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که در چند روز گذشته افراد ناشناسی با خودروهای مختلف سیتروئن و پژو 405 نقره ای رنگ به مدرسه محل تحصیل امیرحسین مراجعه و سؤالاتی را در خصوص زمان حضور دانش آموزان در مدرسه و تعطیلی آنها و ... پرسیده ، در حالیکه فرزند یا فرزندان آنها در این مدرسه مشغول به تحصیل نبوده اند .

دانش آموز اصفهانی , 13 آبان روز دانش آموز , نقاشی روز دانش آموز


در ادامه و بنا بر تحقیقات بعمل آمده از خانواده نوجوان ربوده شده مشخص شد که ربایندگان اطلاعات کاملی در خصوص فعالیت اقتصادی پدر و همچنین پدربزرگ امیرحسین در زمینه خرید و فروش آهن آلات اقتصادی دارند ؛ لذا تحقیقات جهت شناسایی متهمین پرونده به سمت محل کار پدر و پدربزرگ امیرحسین در بازار آهن کشیده شد .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : سرانجام با انجام تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی هویت افراد رباینده شده و طی یک عملیات غافلگیرانه ، در ساعت 11:00 مورخه 07/02/1394 موفق به دستگیری سه رباینده و همچنین آزادی امیرحسین در منطقه دهکده المپیک شدند .

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبرنگارا ن 


ویدیو : پلیس پایتخت دانش آموز 14 ساله را از چنگال آدمربایان نجات داد/ تبهکاران 3 میلیارد تومان درخواست کرده بودند + تصاویر