پلمپ مغازه گرانفروشان پس از دو بار تخلف : كسانی كه اقدام به گرانفروشی كنند، ...


كسانی كه اقدام به گرانفروشی كنند، بار اول و دوم جریمه و بار سوم مغازه آنها پلمپ می‌شود.   خبرگزاری ایسنا: معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران گفت: كسانی كه اقدام به گرانفروشی كنند، بار اول و دوم جریمه و بار سوم مغازه آنها پلمپ می‌شود.

نعمت‌الله تركی درباره قیمت مرغ در بازار گفت: بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای قیمت‌گذاری مرغ گرم، واحدهایی كه تحت حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و نهاده دریافت می‌كنند موظفند با قیمت چهار هزار و 700 تومان مرغ گرم را ارائه كنند و واحدهایی كه نهاده را با قیمت آزاد تهیه می‌كنند، حداكثر قیمت مرغ فروشی آنها پنج هزار و 200 تومان در نظر گرفته شود.

وی با تاكید بر اینكه نظارت‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود و با هر نوع تخلفی به شدت برخورد خواهد شد، عنوان كرد: كسانی كه برای اول و دوم اقدام به گرانفروشی كنند، جریمه نقدی می‌شوند و برای بار سوم مغازه آنها پلمپ خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران تصریح كرد: از روزهای گذشته برای اشباع بازار و كاهش قیمت مرغ گرم 220 تن مرغ گرم روزانه به بازار تزریق می‌شود كه با تفاهم‌نامه‌ای كه امروز صورت گرفت، 200 تن به این مقدار افزوده شده و از فردا 420 تن مرغ گرم روانه بازار خواهد شد.

تركی تاكید كرد: شهروندان تنها بر اساس قیمت‌های مصوب و اعلام شده اقدام به خرید مرغ گرم كنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را به شماره 124 گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به شكایت آنها رسیدگی شود.    


ویدیو : پلمپ مغازه گرانفروشان پس از دو بار تخلف