«پلاس وان» کن مرا! : تعجب نکنید! شاید تا چند ماه بعد «پلاس وان» کردن مثل لایک ...


تعجب نکنید! شاید تا چند ماه بعد «پلاس وان» کردن مثل لایک زدن، یک عمل کامل شناخته‌شده در اینترنت شود! گوگل از بامداد امروز، ویژگی توصیه اجتماعی را به نتایج جستجو اضافه کرده است. تعجب نکنید! شاید تا چند ماه بعد «پلاس وان» کردن مثل لایک زدن، یک عمل کامل شناخته‌شده در اینترنت شود! گوگل از بامداد امروز، ویژگی توصیه اجتماعی را به نتایج جستجو اضافه کرده است. به این معنی که کاربران در کنار هر نتیجه چستجو، علامت +۱ را خواهند دید. با کلیک بر روی +۱، کاربران یک نتیجه مطلوب جستجو را می‌توانند به بقیه توصیه کنند:

گوگل پلاس , تی وی پلاس , روز پلاس

البته گوگل قصد دارد به زودی ترتیبی دهد که صاحبان وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها بتوانند این +۱ها را در صفحات اینترنتی خود قرار دهند تا هر وقت خواننده از مطالبشان خوشش آمد، بتوانند، پلاس وان کنند! چیزی شبیه لایک فیس‌بوک.

پلاس , کد گوگل پلاس , وان پلاس 3

ویژگی +۱ در حال حاضر برای عده کمی از کاربران فعال شده است. اگر شما نمی‌خواهید صبر کنید و دوست دارید همین الان +۱ را ببنید، به اکانت گوگل خود بروید و این ویژگی را فعال کنید.

از این به بعد وقتی ما وارد اکانت گوگل خود شده باشید و چیزی را جستجو کنید، +۱های خودتان و دوستان شما در شبکه گوگلی به شما نشان داده خواهد شد. البته اگر لینکی توسط کسانی در خارج از حلقه دوستان گوگلی شما هم +۱ خورده باشد، تعداد +۱ها بدون نمایش نام کسانی که +۱ زده‌اند، نشان داده می‌شود.

منبع : 1Pezeshk.com


ویدیو : «پلاس وان» کن مرا!