پشت پرده جنایت در کوچه 60 : اخبار حوادث - پشت پرده جنایت در کوچه 60 چشم در ...



اخبار حوادث - پشت پرده جنایت در کوچه 60

چشم در چشم شدن دو جوان بچه محل کافی بود تا جنایتی خونین در کوچه 60 رخ بدهد.

 چشم در چشم شدن دو جوان بچه محل کافی بود تا جنایتی خونین در کوچه 60 رخ بدهد. ظهر 28 شهریورماه سال جاری بود که  درگیری خونینی بین چند جوان در خیابان میعاد جنوبی به پلیس 110گزارش شد.
دقایقی بعد تیم‌هایی از کلانتری 160خزانه برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند و با مراجعه به کوچه 60 با پیکر بی‌جان جوانی 30ساله به نام «هوشنگ» روبه‌رو شدند.


با گزارش این جنایت به بازپرس ویژه قتل، وی از مأموران خواست تجسس‌های میدانی خود را برای ردیابی قاتل آغاز کنند. مأموران در تحقیقات میدانی دریافتند ساعتی پیش دو جوان به نام‌های علی و حمید باهم درگیر شده‌اند و پس از پایان یافتن این درگیری ساعتی بعد حمید همراه با دو تن از برادرانش و دو دوست خود با میله، قمه و چاقو وارد کوچه 60 شده‌اند و پس از شکستن شیشه‌های چهار پیکان، پراید و نیسان عربده‌کشی کرده‌ و سپس با علی و دوستانش گلاویز شده‌اند.

 

مأموران در همان ابتدا موفق شدند پنج شرکت‌کننده در درگیری مرگبار را دستگیر کنند و روز گذشته آنان برای بازجویی پیش روی بازپرس جنایی قرار گرفتند.
علی یکی از عاملان درگیری به بازپرس گفت:من یک ساعت پیش از درگیری در خیابان ایستاده بودم که با حمید، چشم تو چشم شدیم و وی به من ناسزا گفت و با هم به پارک رفتیم و دعوا کردیم و با میانجیگری چندتن از بچه محل‌هایمان ماجرا پایان یافت، به خانه رفتم و دوستانم به نام‌های «محمد» و «یوسف» نیز نزدم آمدند ناگهان صدای عربده‌کشی چند جوان را شنیدیم، وقتی از پنجره بیرون را نگاه کردیم دیدیم حمید با دو برادر و دوستانش با قمه و میله و چاقو مقابل خانه‌مان هستند و شیشه‌های خودروهای پارک شده را می‌شکنند.


وی افزود: نمی‌دانستیم چه کار کنیم و به ناچار بیرون زدیم که هوشنگ با چاقو به من حمله کرد و یکی دیگر از همدستانش به نام بهزاد نیز با چوب به صورتم ضربه‌ای زد که فکم شکست و روی زمین افتاده بودم و نفهمیدم چه شد.


برادران قربانی که آنان نیز بازداشت بودند در ادعایی عجیب گفتند در درگیری حضور نداشته‌اند و هنگامی که به کوچه 60 رسیده‌اند با جسد برادرشان روبه‌رو شده‌اند.یکی از مظنونان به قتل با نام محمد نیز گفت: هوشنگ مرا با چاقو زد و صورتم زخمی شد و من نیز ضربه ای زدم ولی او ضربات دیگری نیز خورد و من، وی را به قتل نرسانده‌ام.
بنابر این گزارش، با توجه به ادعاهای این پنج جوان، بازپرس جنایی به تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی مأموریت داد تا عامل اصلی این جنایت را از بین اعترافات عجیب آنان شناسایی کنند.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران


ویدیو : پشت پرده جنایت در کوچه 60