پشت‌پرده جدایی آندو از استقلال لو رفت :   اخبار ورزشی - چك 2میلیارد و 800میلیون‌تومانی ...



پشت پرده جدایی بنگر از پرسپولیس , جدایی کاوه رضایی از استقلال , پشت پرده جدایی بهروز بقایی از خندوانه عکس

 

اخبار ورزشی - چك 2میلیارد و 800میلیون‌تومانی سرژیك دست طلبكاران
پشت‌پرده جدایی آندو از استقلال لو رفت

اطرافیان قلعه‌نویی پشت‌پرده جدایی آندو را تنها مسایل مالی می‌دانند و دلایلی چون رفتار نامناسب سرمربی استقلال یا مسایلی از این دست را رد می‌كنند

 جدایی تیموریان از استقلال و پشت‌پرده این ماجرا هنوز از سوی خود آندو یا برادرش سرژیك و همچنین باشگاه عنوان نشده و این در حالی است كه سخنگوی آندو جدایی این هافبك ملی‌پوش كنونی تراكتورسازی را بی‌ارتباط به مسایل مالی می‌داند اما حرف‌های سرژیك كه همواره طی چند ماه اخیر حرف‌های ضد و نقیضی درباره مسایل آندو مطرح كرده است نمی‌تواند معیار مناسبی درباره دلایل جدایی آندو از استقلال باشد.

سرژیك كه پیش از این گفته بود جلسه‌ای برای پیوستن آندو به ذوب‌آهن با آذری نداشته اما بعد آذری عنوان كرد كه آنها در دفتر میدان ولیعصر كارخانه ذوب‌آهن واقع در تهران دیدار كرده‌اند.


سرژیك حتی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه گل مدعی شد بعد از جام‌ملت‌ها علیه استقلال افشاگری می‌كنند كه در كمتر از 24ساعت این صحبت‌ها را تكذیب كرد اما واقعیت جدایی تیموریان از استقلال چه بود؟

اطرافیان قلعه‌نویی پشت‌پرده جدایی آندو را تنها مسایل مالی می‌دانند و دلایلی چون رفتار نامناسب سرمربی استقلال یا مسایلی از این دست را رد می‌كنند و خبر از جلسه‌ای می‌دهند كه در آن آندو صراحتا از مسایل مالی گفته و از وجود یك چك دو میلیارد و 800میلیون‌تومانی در دست طلبكاران خبر داده است.

گویا در اواخر بازی‌های نیم‌فصل لیگ بوده كه آندو به اتفاق برادرش سرژیك نزد قلعه‌نویی می‌روند و درباره مشكلات مالی‌اش صحبت می‌كنند. در آن جلسه كه نظری‌جویباری و مسعود معینی هم حضور داشته‌اند آندو صراحتا می‌گوید به دلیل دادن چك دست مردم تحت فشار است و باشگاه اگر نمی‌تواند پولش را بدهد رضایتنامه‌اش را صادر كند.

در آن جلسه آندو عنوان می‌كند چون دسته‌چك نداشته به‌خاطر كارهای تجاری‌اش با دسته‌چك برادرش چك داده كه مبلغ چك‌های سرژیك در دست مردم دو میلیارد و 800میلیون‌تومان بوده و این موضوع سبب شده تا هر روز طلبكارها در منزل سرژیك بروند و مشكلاتی درست كنند. البته قلعه‌نویی درخصوص این ماجرا و كلا آندو دیگر اظهارنظر نمی‌كند:«ترجیح می‌دهم درباره بازیكنی كه از استقلال رفته فعلا سكوت كنم!»

مسعود معینی یكی از حاضران آن جلسه این‌گونه واكنش نشان داد:«بله، چنین جلسه‌ای بود كه من اواخر آن به‌خاطر تدریس در دانشگاه كرج رفتم اما باید بگویم آندو برای استقلال باارزش است و باید برای جدایی‌اش هزینه كند. در آن جلسه آندو مشكلات مالی را بیان كرد و سرژیك هم بود كه قلعه‌نویی گفت اگر علاقه‌ای برای ماندن نداری می‌توانی جدا شوی. بحث مشكلات مالی بود و صحبت‌هایی را هم آندو و سرژیك درباره این مساله بیان كردند اما من زود رفتم و تا آخر جلسه نماندم و قرارداد آندو زیر دو میلیارد تومان بود.»
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو : پشت‌پرده جدایی آندو از استقلال لو رفت