پس این شماره 7 جنجالی کی بازی می کند؟ : صحبت های مربی بدنساز استقلال و تایید ...


صحبت های مربی بدنساز استقلال و تایید تلویحی قلعه نویی نشان می دهد که فعلا نباید منتظر دیدن مجیدی با پیراهن استقلال باشیم. شنیده می شود قرار است او برای اولین بار در دربی وارد ترکیب استقلال شود تماشا: صحبت های مربی بدنساز استقلال و تایید تلویحی قلعه نویی نشان می دهد که فعلا نباید منتظر دیدن مجیدی با پیراهن استقلال باشیم. شنیده می شود قرار است او برای اولین بار در دربی وارد ترکیب استقلال شود

مجیدی هنوز کار دارد

حاج قاسم، مربی بدنساز استقلال بعد از تمرین روز پنجشنبه این تیم درباره آمادگی مجیدی و زمان حضور او در بازی ها به خبرنگاران گفت: «شرایط مجیدی خوب است و روز به روز بهتر می شود اما زمان می برد که به شرایط کاملا ایده آل برسد. به نظر من که مجیدی در حال حاضر از لحاظ بدنی شرایط بازی ندارد. البته در تمرینات هم کار با توپ انجام می دهد و هم کار بدنی را پشت سر می گذارد. فعلا تلاش می کنیم تا او را هر چه سریعتر به شرایط بازی برسانیم.»

حاج قاسم توپِ بازی نکردن مجیدی را از زمین خودش بیرون انداخت ولی نظر شخصی اش را هم بر زبان آورد: «بازی کردن یا نکردن مجیدی در حیطه وظایف من نیست چون بحث فنی است و قلعه نویی می داند که چه زمانی از او استفاده کند اما هنگامی که ورزشکار را بخواهید زود به میدان بفرستید، قطعا آسیب می بیند حتی ما جباری را هم پله پله آماده کرده ایم ولی از نظر من مجیدی فعلا شرایط بازی ندارد.»

مربی بدنساز استقلال در پایان حرف هایش هم از آماده شدن مجیدی تا حداقل یک ماه دیگر خبر داد: «نمی توانم زمان دقیقی را به شما بگویم اما او حداقل 3 تا 4 هفته زمان می خواهد. به این خاطر که از لحاظ روانی به بازیکن فشار نیاید، او هم کار توپی انجام می دهد و هم کار بدنسازی انجام می دهد ولی به اعتقاد من شرایط بازی ندارد.»

24 ساعت بعد از این اظهارنظر بود که قلعه نویی هم در کنفرانس خبری بازی با ذوب آهن تلویحا حرف های مربی بدنساز تیمش را تکرار کرد تا تماشاگران بیشتر از قبل برای دیدن مجیدی صبر کنند: «تست هایی از مجیدی در کمیته ملی المپیک گرفته شده و برنامه ای برای این بازیکن ریخته شده که فاز به فاز پیش می رود.

 با توجه به شرایط سنی مجیدی، هر زمان که وقتش برسد و حاج قاسم تشخیص بدهد که شرایط جسمی و بدنی او مناسب شده، مجیدی به تمرینات گروهی می آید و پس از آن از او استفاده خواهیم کرد. برنامه ای که برای مجیدی در نظر گرفته ایم 3، 4 هفته طول می کشد. البته برخی استثناها هم وجود دارد که شاید این مدت را کم کند.»



مجیدی برای دربی آماده می شود

اینطور به نظر می رسد که کادر فنی استقلال قصد دارد از مجیدی برای اولین بار در دربی به عنوان بازیکن اصلی استفاده کند. منظور قلعه نویی از برخی استثناها هم همین بازی بوده که قرار است 6 بهمن انجام شود که قطعا تا آن زمان طبق حرف های ابن قاسم و قلعه نویی، مجیدی هنوز کاملا آماده نشده. این زمان حداقلی برای این عنوان شده تا هم فشار سکوها برای استفاده نکردن از مجیدی کمتر شود و هم انگیزه های او که قرار است برای اولین بار در این فصل پیراهن استقلال را در دربی به تن کند، به بالاترین حد برسد.

مجیدی در دربی برای اولین بار وارد ترکیب اصلی می شود ولی قبل از آن به احتمال فراوان برای دقایقی مقابل مس و شاید هم ملوان بازی کند.

یکی از اعضای کادر فنی استقلال به تماشا در این باره حرف دیگری هم زد: «شاید اینطور که شما می گویید باشد و مجیدی برای اولین بار در دربی یکی از مردان ترکیب اصلی باشد ولی بعید می دانم قلعه نویی قبل از این بازی، مجیدی را در یکی دو بازی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین نیاورد. به هر حال مجیدی باید در شرایط بازی قرار بگیرد و چندان معقول نیست که او را برای اولین بار در بازی به این مهمی وارد زمین کرد.»


ویدیو : پس این شماره 7 جنجالی کی بازی می کند؟