پسر شما هم دوست دارد دختر باشد؟ : نقش جنسی تا حد زیادی تابع محیط است. برای ...


نقش جنسی تا حد زیادی تابع محیط است. برای مثال یک پسربچه از پدرش الگو می‌گیرد و دوست دارد مثل او باشد و یک دختربچه از مادرش الگوبرداری می‌کند. وب سایت نی نی بان: نقش جنسی تا حد زیادی تابع محیط است. برای مثال یک پسربچه از پدرش الگو می‌گیرد و دوست دارد مثل او باشد و یک دختربچه از مادرش الگوبرداری می‌کند.

پسر شما هم دوست دارد دختر باشد؟

دوست دختر , پیدا کردن دوست دختر , دوست دختر میخوام

اگر شما هم فکر می‌کنید رفتارهای فرزندتان تداعی‌كننده جنس مخالفش است یا عملكرد و انتخاب او با آنچه باید باشد سازگاری ندارد، حتما این مقاله را بخوانید تا با علائم اختلال هویت جنسی و راه‌های صحیح برخورد با آن آشنا شوید. دکتر فاطمه رنجبر، متخصص اعصاب و روان و فلوشیپ روانپزشکی کودک و نوجوان شما را در این زمینه راهنمایی می‌کند.
 
ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



رابطه باروری با سطح تحصیلات!

بوسیدن لب دوست دختر , کردن دوست دختر , مرد متولد مرداد چه زنی را دوست دارد

مشکلات اقتصادی، افزایش سطح سواد، گرایش به اشتغال خارج از منزل و... باعث افزایش سن ازدواج و در نتیجه کاهش میزان موالید است. باروری و زاد و ولد از جمله مهم‌ترین عوامل رشد جمعیت هر جامعه‌ای است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بارداری های پرخطر با این بیماری ها

روش جذب دوست دختر , راه پیدا کردن دوست دختر , دوست خوب چه خصوصیاتی دارد

سابقه ابتلا به برخی از بیماری ها و مصرف برخی از داروها، می تواند بارداری را خطرساز کند. مهم ترین و شایع ترین بیماری هایی که بارداری های پرخطر را به همراه دارند، چه بیماری هایی هستند؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مادران بی‌ خیال، مگه داریم؟!

یافتن دوست دختر , دوست دختر چیست , پیداکردن دوست دختر

حتی بهترین پدر و مادرها هم گاهی برای رسیدگی به امور منزل و تربیت بچه‌ها دچار افراط و تفریط می‌شوند. شاغل بودن با وظیفه مادری که ادغام می‌شود، شخصیت خاصی از مادران می‌سازد. آنها با خود می‌گویند باید به هر ترتیب که شده با تمام انرژی همه زمان‌هایی را که در خانه نیستند، جبران کنند اما این دیدگاه از آنها شخصیت‌های مختلفی می‌سازد که گاهی در تربیت و رشد کودک اختلال ایجاد می‌کند. تمام مادران شاغل می‌دانند در درجه اول مادرند بنابراین باید تا آنجا که امکان دارد کارآمد عمل کنند؛ حتی زمانی که با کودکان‌شان در حال مجادله و بحث هستند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



برنامه غذایی کامل برای کودک دو ساله

عکس دوست پسر ودوست دختر عاشق , راه دوست شدن با دختر , سورپرایز کردن دوست دختر

یک برنامه غذایی مناسب باید کلیه مواد مغذی (مواد نشاسته ای، پروتئینی، چربی، ویتامین ها و املاح) را به نسبت های متعادل در اختیار کودک قرار دهد تا انرژی مورد نیاز او که معمولا بر اساس یکصد کیلوکالری به ازاء هر کیلو گرم وزن بدن است تامین شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : پسر شما هم دوست دارد دختر باشد؟