پسر دیوید بكهام دل پدر را شکست : بروكلین بكهام پسر بزرگ كاپیتان پیشین تیم ملی ...


بروكلین بكهام پسر بزرگ كاپیتان پیشین تیم ملی انگلستان اعلام کرد قصد ندارد به فوتبال ادامه بدهد که این تصمیم دل پدرش را شكسته است. خبرگزاری مهر: بروكلین بكهام پسر بزرگ دیوید بكهام است و این روزها به نظر می‌رسد تصمیم دارد از فوتبال جدا شود. این پسر ۱۶ ساله كه اخیرا با دو برادر جوان‌ترش در آكادمی جوانان آرسنال حضور داشت، نتوانست برای این فصل پیشنهاد بورسیه تحصیلی برای باقی ماندن در آرسنال را به دست بیاورد.

هرچند فصل پیش گفته شد آکادمی فوتبال آرسنال برای امضای قرارداد رسمی با بروکلین اعلام آمادگی کرده و او گفته قصد دارد شانس خود را در باشگاه‌های دیگر امتحان کند؛ اكنون گفته می‌شود آرسنال به دلیل این كه بازیكنان دیگری در این پست بودند كه امكان پیشرفت بیشتری داشتند، بروكلین را انتخاب نكرد.

شکست عشقی , دیوید بکهام , دیوید همیلتون

در حالی‌كه بروكلین می‌توانست تقریبا به راحتی فرصت‌های دیگری برای ادامه حرفه فوتبالش به دست آورد، اما به نظر می‌رسد او نمی‌خواهد این مسیر را ادامه دهد.

دیوید بكهام اخیرا با جوجو چنگ مجری برنامه «نایت لاین» شبكه ای‌بی‌سی مصاحبه كرد و از موضوع‌هایی كه درباره آن صحبت شد، نقش جدید بكهام به عنوان «پدر فوتبالی» بود. بكهام ‌در این برنامه گفت پسرش اخیرا گفته دیگر نمی‌خواهد فوتبال بازی كند.

بكهام به چنگ گفت: «یكی از پسرهایم چند روز پیش برگشت به من گفت بابایی مطمئن نیستم همیشه بخوام فوتبال بازی كنم. كمی قلبم را شكست. به من گفت هر بار كه وارد زمین می‌شوم، می‌دانم مردم دارند می‌گویند این پسر دیوید بكهام است و اگر من به اندازه تو خوب نباشم، آن وقت به اندازه كافی خوب نیست». .

البته به نظر می‌رسد بكهام خوب با این خبر كنار آمد چون به پسرش گفت تنها باید در صورتی فوتبال بازی كند كه خودش می‌خواهد و خوشحالش می‌كند.

بروكلین در آکادمی فوتبال آرسنال مانند پدرش توانایی خود را در پست هافبک راست به نمایش گذاشت. در حالی كه مسئولان آکادمی فوتبال آرسنال به او پیشنهاد امضای ‌قراردادی ۲ ساله با تیم زیر ۱۸سال توپچی‌ها را دادند، اما بروکلین این پیشنهاد را نپذیرفت.

لازم به ذکر است، رومئو و کروز بکهام دو برادر کوچکتر بروکلین هستند که آن‌ها هم در آکادمی فوتبال آرسنال مشغول به بازی هستند.


ویدیو : پسر دیوید بكهام دل پدر را شکست