پسر به این خوشتیپی تابحال دیده اید؟ +عکس : آلونسو ماتئو، از لاگونا بیچ کالیفرنیا، ...


آلونسو ماتئو، از لاگونا بیچ کالیفرنیا، عکس های خودش را در اینستاگرام می گذارد و تا بحال 2500 طرفدار داشته است، چندین و چند وبسایت هم به افتخار او راه اندازی شده است.           پادشا: آلونسو ماتئو، از لاگونا بیچ کالیفرنیا، عکس های خودش را در اینستاگرام می گذارد و تا بحال 2500 طرفدار داشته است، چندین و چند وبسایت هم به افتخار او راه اندازی شده است.

مادرش که طراح مد است می گوید: «عشق او به فشن نرمال است و او پسری مؤدب و خاکی است و اصلاً خودش را نمی گیرد.»

بچه های آنجلینا جولی و برد پیت، بچه های بربری دوست بکهام ها و سوری کروز خوش تیپ برای خودشان در حوزه مد و استایل قلمروی دست و پا کرده اند. ولی یک کوچولوی دیگر هست که این بچه های معروف را کنار زده و با عکس های بانمکش در کل سایت های اینترنتی وجهه ای درست کرده است.

مجله دیده بان , دانلود آلبوم دیده بیدار , گرگ بالان دیده

آلونسو ماتئو احتمالاً باکلاس ترین و خوش استایل ترین بچه دنیا است. او با ژست های مطمئن به خود، با یک دست در جیب و نگاه به دور دست ها، از خودش در مقابل آینه با آیفونش عکس می گیرد و عکس هایش در حد و حدود صفحات فشن مجله اسکوایر است.

تعجبی ندارد که این پسر علاقه فراوانی به فشن دارد چون مادرش هم عاشق برندهای ژیوانشی و شنل است. لوئیزا فرناندا اسپینوزا یک استالیست فشن آزاد است که عکس های پسرش را روی اینستاگرامش می گذارد و 127000 طرفدار دارد.

او و پسرش آلونسو، عاشق برندهای گوچی، دیور، استلا مک کارتنی، مارک جیکوبز و دولچه اند گابانا هستند.

اسپینوزا می گوید: «آلونسو لباس هایش را خودش انتخاب می کند و من گاهی راهنمایی اش می کنم. ما هر دو با هم به خرید می رویم.» درآمد اسپینوزا از کار برای مجلاتی همچون هارپرز بازار و درآمد پدر آلونسو به عنوان مالک و مدیرعامل یک شرکت خصوصی، به این خانواده اجازه چنین خریدهایی را می دهد.

دانلود آلبوم دیده بیدار فرمان فتحعلیان , دیده بیدار , گرگ باران دیده

آلونسو به بوت جنگی و عینک آفتابی علاقه فراوانی دارد و اخیراً به پاپیون علاقه زیادی پیدا کرده و همه مدل و همه رنگ پاپیونی که به چشمش می خورد می خرد.

بعضی خانواده ها اسپینوزا را بخاطر اینکه آیپاد و آیپد در اختیار پسرش گذاشته و این قدر او را مادی گرا بار آورده انتقاد می کنند و می گویند که پسری به این کوچکی زیادی به ظاهرش اهمیت می دهد. ولی اسپینوزا با این نظرات مخالف است و می گوید: «مردم زود قضاوت می کنند. اگر ما به خرید می رویم و او چیزی را می بیند که ما قدرت خریدش را داریم خوب برایش می خریم. ما او را خوب بزرگ می کنیم. او مؤدب است و خیلی خاکی و شیرین است. من فکر نمی کنم اصلاً متوجه باشد که این قدر در فشن پیشرو است. او هنوز خیلی کوچک است.»

ماسک مو برای موهای اسیب دیده , خوشتیپی , بهترین فیلمی که دیده اید

آلبوم دیده بیدار , تقویت موهای آسیب دیده , تابحال

گرگ بارون دیده , راه های ساده خوشتیپی مخصوص آقایان , ترمیم موهای خشک و آسیب‌دیده با روش‌های ساده

دیده شدن نام حسین در ماه , فیلم هایی که باید دیده شود , دیده بیدار فرمان فتحعلیان

دیده شدن یا حسین در ماه , موهای آسیب دیده , برای بهتر دیده شدن به اشترام بگذارید

سیاره که شبیه ماه دیده میشود , اصحاب کهف چگونه دیده شدند , درمان درد قفسه سینه ضرب دیده

موس اسیب دیده , موی اسیب دیده , تصاویری دیده نشده از هیتلر


ویدیو : پسر به این خوشتیپی تابحال دیده اید؟ +عکس