«پسری که سوسک میشه» در راه تالار هنر :   به کارگردانی عاتکه حسینی ویژه کودکان «پسری ...



تالار پذیرایی , تالار عروسی , تالار وحدت

 

به کارگردانی عاتکه حسینی ویژه کودکان

«پسری که سوسک میشه» در راه تالار هنر

نمایش «پسری که سوسک میشه» نوشته و کارگردانی عاتکه حسینی ویژه گروه «کودک و خردسال» به صحنه می رود.

شبکه ایران/سهیلا قربانی: نمایش «پسری که سوسک میشه» نوشته و کارگردانی عاتکه حسینی ویژه  گروه «کودک و خردسال» به صحنه می رود.

این نمایش عروسکی-زنده که از 19 شهریورماه به مدت یکماه هرروز ساعت 7:30 در تالار هنر اجرا می شود، داستان پسری نامرتب و شلخته است که همسایه ها و مادربزرگش از بی نظمی او گله دارند. مادربزرگ به او هشدار می دهد اگر به این روال ادامه دهد به زودی سوسک می شود. پسر که بی اعتنا به گفته  مادربزرگش بود، سوسک می شود و.....

حسینی که پیش از این نمایش های «شب مهربون»، «رفتگر مهربون»، «ببر کم عقل»، «اتل متل یه قصه»، «دزد و پلیس» و «مرغ هپل» را به صحنه برده است، درخصوص سالن هایی که در اختیار نمایش های حوزه کودک و نوجوان قرار می گیرد، عنوان کرد: «متاسفانه ما برای اجرای کارهایمان، باید تنها به تعداد کمی از سالن هایی که به نمایش های کودک و نوجوان اختصاص می یابد بسنده کنیم.

ازطرفی چندسالی است که سالن فرهنگسراها خالی مانده و به گونه ای که انتظار می رود، نمایشی در آنها اجرا نمی شود. ازطرفی کارگردانان به دلیل عدم استقبال مردم از نمایش و قیمت های نامناسبی که برای بلیت های این مرکز فرهنگی درنظر گرفته می شود، چندان رغبتی به اجرای نمایش در سالن فرهنگسراها ندارند.

قطعا در چنین اوضاعی که تعامل مناسبی بین فرهنگسرا و کارگردان برقرار نمی شود، مخاطب هم از دیدن نمایش محروم می ماند.»سیاوش معمارزاده و مریم باقری بخ عنوان بازیگر و علی افشاری، امیر پورصفا، پیمان غریب پناه، زهره تراب زاده، رامین معصومیان، به همراه محمدرضا نعمتی عروسک گردانان این نمایش هستند./شبکه ایران

 


ویدیو : «پسری که سوسک میشه» در راه تالار هنر