پزشک دهکده جای بوتاکس، مویش را کوتاه کرد : جین سیمور، بازیگر توانمند نقش دکتر ...


جین سیمور، بازیگر توانمند نقش دکتر مایکلا کوئین در سریال "پزشک دهکده" بعد از 20 سال زندگی مشترک با جیمز کیچ تصمیم به طلاق گرفت. او همچنین به این نتیجه رسید که نیاز دارد تغییر عمده ای در چهره اش بدهد و در شب اول نمایش فیلم Thanks for Sharing با بازی گوئینت پالترو و مارک روفالو در روز دوشنبه، در مصاحبه با Us Weekly گفت که بدون آنکه زیر تیغ جراحی برود، تغییری در چهره اش داده و جلوی موهایش را کوتاه کرده است.        پادشا: جین سیمور، بازیگر توانمند نقش دکتر مایکلا کوئین در سریال "پزشک دهکده" بعد از 20 سال زندگی مشترک با جیمز کیچ تصمیم به طلاق گرفت. او همچنین به این نتیجه رسید که نیاز دارد تغییر عمده ای در چهره اش بدهد و در شب اول نمایش فیلم Thanks for Sharing با بازی گوئینت پالترو و مارک روفالو در روز دوشنبه، در مصاحبه با Us Weekly گفت که بدون آنکه زیر تیغ جراحی برود، تغییری در چهره اش داده و جلوی موهایش را کوتاه کرده است.

به گزارش پادشا، این بازیگر 62 ساله بریتانیایی توضیح می دهد: «چند ماهی میشه که جلوی موهامو چتری کردم، ولی باعث شده زندگیم تغییر کنه. من همیشه موهام بلند بوده ولی حالا چتری کامل دارم.»

پزشک دهکده , سریال پزشک دهکده , بازیگران پزشک دهکده

ستاره سریال پزشک دهکده می گوید که عوض کردن مدل مو می تواند گزینه جانشین خوبی برای درمان های ضدپیری باشد. او می گوید: «از اونجا که اصلاً اهل بوتاکس نیستم، فکر کنم موی چتری برام بهتر باشد.»

وقتی از سیمور پرسیده شد که چه زمانی حس نیرومندی و اعتماد به نفس بیشتری می کند جواب داد: «وقتی حس کنم دوستم دارن.»
این هنرپیشه محبوب تا چند ماه بعد از اعلام جدایی از شوهر بازیگر/کارگردانش، جیمز کیچ، دوره سختی را پشت سر گذاشت، آنها در این مدت در مورد شروط طلاق مذاکره کردند.

سیمور تابحال چهار بار ازدواج کرده و از جیمز کیچ، دو پسر 17 ساله دوقلو به نام های جان و کریستوفر و از همسر سابقش، دیوید فلین، یک دختر 31 ساله به نام کاترین و یک پسر 28 ساله به نام شان دارد.


ویدیو : پزشک دهکده جای بوتاکس، مویش را کوتاه کرد