پر رونق‌ترین مقاصد گردشگری جهان : سایت «تریپ ادوایزر» در گزارشی به معرفی 10 ...


سایت «تریپ ادوایزر» در گزارشی به معرفی 10 مقصد برتر گردشگری جهان پرداخته که در سال‌های اخیر موفق‌ترین مقاصد گردشگری در جذب گردشگر بوده‌اند.این شهرها از نظر قیمت، تفریحات و جذابیت،‌احترام به گردشگر،‌ كیفیت و كمیت خدمات ارزیابی شدند. هفت صبح: سایت «تریپ ادوایزر» در گزارشی به معرفی 10 مقصد برتر گردشگری جهان پرداخته که در سال‌های اخیر موفق‌ترین مقاصد گردشگری در جذب گردشگر بوده‌اند.این شهرها از نظر قیمت، تفریحات و جذابیت،‌احترام به گردشگر،‌ كیفیت و كمیت خدمات ارزیابی شدند.

بر این اساس شهر «ماردل پلاتا» در آرژانتین بهترین عملکرد را در جذب گردشگر طی سال‌های اخیر داشته است. این شهر در ساحل اقیانوس اطلس واقع شده و از زیر ساخت‌های گردشگری گسترده از جمله تعداد فراوان هتل، رستوران، سالن‌های تئاتر و دیگر جاذبه‌های گردشگری بهره می‌برد.

هیجان آور ترین مناطق گردشگری جهان , ارزانترین مقاصد گردشگری جهان , عجیب ترین منطقه گردشگری جهان

شهر زیبای «سائوپائولو»، بزرگ‌ترین شهر برزیل و هفتمین شهر بزرگ در رتبه دوم این فهرست قرار گرفته است.این شهر همچنین بزرگ‌ترین شهر در  نیم‌کره جنوبی و قاره آمریکاست و  آب‌وهوایی مرطوب و نیمه‌گرمسیری دارد.

 پس از سائوپائولوشهر «کی‌یف»، پایتخت اوکراین قرار گرفته که از آن به عنوان یکی از زیباترین شهرهای قاره اروپا و جهان نام برده می‌شود. کی‌یف، بزرگ‌ترین و پر جمعیت‌ترین شهر اوکراین است . این شهر، قدیمی‌ترین شهر اروپای شرقی است، گرچه سکونت در این شهر از قرن‌های بسیار دور آغاز شده اما تاریخچه رسمی آن به قرن پنجم میلادی برمی‌گردد.

در رتبه بعدی این رده‌بندی شهرهای «مونته ویدئو»پایتخت و بزرگ‌ترین شهر بندر اصلی کشور اروگوئه  است. مونته‌ویدئو در آوریل ۲۰۰۶، در رتبه‌بندی مرکز مشاوره منابع انسانی مرکر به عنوان شهری با بالاترین کیفیت زندگی در آمریکای لاتین شناخته شد.

شهر «هریس» در کشور استرالیا قرار دارد که در سال‌های اخیر به دلیل امنیت در سرمایه گذاری و جاذبه‌های دیدنی مقصدی مطمئن برای سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری تبدیل شده‌ است.

در رتبه ششم شهر «مکزیکوسیتی» پایتخت مکزیک قرار داد که مقصد اصلی بیشتر گردشگرانی است که به این کشور سفر می‌کنند. هرچند طی سال‌های اخیر به دلیل مبارزات دولت مکزیک با باندهای قاچاق مواد مخدر، از گردشگران این کشور کاسته شده است.

در رتبه هفتم تا دهم موفق‌ترین شهرهای جهان در جذب گردشگر نیز شهرهای «هوبارت» در استرالیا، «گوادالاخارا» در مکزیک، «مسکو» در روسیه و «تورین» در ایتالیا قرار دارند.


ویدیو : پر رونق‌ترین مقاصد گردشگری جهان