پرچم یا ثارالله در بلندترین سکوی پرچم ایران : معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی ...


معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد از اهتزاز پرچم یاثارالله به مناسبت ایام محرم در بلندترین سکوی پرچم کشور در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبر داد. خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد از اهتزاز پرچم یاثارالله به مناسبت ایام محرم در بلندترین سکوی پرچم کشور در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبر داد.

سید محمد حسین حجازی با اشاره به اینکه همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله فعالیت گسترده فرهنگی در مجموعه عباس آباد در دست اجراست گفت: این پرچم به عنوان یک نماد ملی یکی از بسترهای حائز اهمیت در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد است که می تواند جهت فعالیت ها و برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: پرچم افراشته شده بر بلندترین سکوی پرچم کشور، 150 متر ارتفاع دارد و مساحت کلی آن نیز هزار متر است و از مناطق مختلف پایتخت قابل مشاهده است..
به گفته معاون فرهنگی اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد در ایام عزای حسینی، منطقه عباس آباد میزبان فعالیت های گسترده فرهنگی و مذهبی خواهد بود و شهروندان تهرانی می توانند از ویژه برنامه های محرم این مجموعه استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه تلاش شده است تا در قطب فرهنگی فعالیت های فاخر فرهنگی صورت گیرد اظهار داشت: منطقه فرهنگی و گردشگر عباس آباد یک پهنه فرهنگی سبز با مدیریت یکپارچه است که فعالیات ها و برنامه های فرهنگی در آن براساس تقویم فرهنگی و سیاست های تعریف شده در راستای رویکرد کلان مدیریت شهری در قالب ملی و فراملی اجرا می شود.


ویدیو : پرچم یا ثارالله در بلندترین سکوی پرچم ایران