پروین: می‌خواستند با اعتبار من بازی کنند : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: همانطور ...


پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: همانطور که قبلاً هم گفتم کریمی نشان داد در این سن و سال هنوز آماده است و تکنیک و تفکرات او قطعاً در برزیل به دردمان می‌خورد. خبرگزاری فارس: علی پروین در گفت‌وگویی در خصوص موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی تهران اظهار داشت: خداراشکر بازهم این کشتی‌گیران شادی را به مردم هدیه دادند، کشتی با روسیه خیلی نفس‌گیر بود و به نظرم بچه‌ها خیلی خوب روس‌ها را به خاک مالیدند. حضور هواداران در این تورنمنت و مسابقات بسیار جالب بود اما نمی‌دانم چرا در سالنی مسابقات را برگزار کردیم که فقط 3 هزار نفر در آن جا می‌شد، به نظرم حق 12 هزار نفر بود تا شکست روس‌ها را ببینند و مانند 50 میلیون در خانه‌ها جشن بگیرند اما در کل من این موفقیت را به تمام کشتی‌گیران و مربیانشان تبریک می‌گویم و امیدوارم این بچه‌ها دست‌خالی رها نشوند چون در دیدار فینال بدجوری روس‌ها را به خاک چسباندند.

وی درباره لیست تیم ملی و عدم دعوت از کریمی نیز گفت: مربی‌گری سلیقه‌ای است اما من قبلاً هم گفتم کریمی حال حاضر یکی از آماده‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد، به نظرم تکنیک و تفکرات کریمی در جام جهانی مخصوصاً مقابل با تجربه‌های آرژانتین به دردمان می‌خورد و اعتماد به نفس سایر جوان‌ها هم بالا می‌رفت اما باز هم به نظر مربی احترام می‌گذاریم و امیدوارم در جام جهانی بتوانیم به یک موفقیت خوب برسیم.

وی همچنین در واکنش به برخی حرف‌ها که پروین انتظارات را در باشگاه پرسپولیس برآورده نکرد، گفت: کدام انتظارات؟! اصلاً چطور باید انتظارات را براورده می‌کردم؟! اسپانسر ما را قیچی کردند، تمام حساب‌کتابها را بستند و آنوقت می‌خواهید من انتظارات را برآورده کنم؟ اصلاً کاری دست من نبود که بخواهم انتظارات را برآورده کنم، من فعلاً دوست ندارم زیاد درباره این موضوع صحبت کنم چون همه خودشان می‌دانند که می‌خواستند چطور با نام و اعتبار من بازی کنند.


ویدیو : پروین: می‌خواستند با اعتبار من بازی کنند