پروین: خوشحالی كردن بعد از برد كه جرم نیست :         هدفم بی‌احترامی به نیمکت‌نشینان ...



 

 

 

علی پروین , پروین اعتصامی , پروین غفاری

 

هدفم بی‌احترامی به نیمکت‌نشینان شاهین نبود

پروین: خوشحالی كردن بعد از برد كه جرم نیست

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: خوشحالی کردن به خاطر گل زدن و پیروز شدن جرم نیست و در بازی مقابل شاهین به هیچکس بی‌احترامی نکردم.

محمد پروین در خصوص اتفاقات بازی پیکان با شاهین بوشهر اظهار داشت: با توجه به تدابیر کادر فنی و بازی خوبی که انجام داده‌ایم موفق شدیم تیم شاهین را شکست دهیم. پیکان امسال تیم خوبی است و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود.

وی درباره اتفاقات بازی با شاهین و خوشحالی‌اش پس از گل گفت: اتفاق خاصی رخ نداده است. در یک بازی جذاب و دیدنی موفق شدیم شاهین را شکست دهیم و مزد تلاشمان را بگیریم.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: وقتی که گل زدم در محوطه 6 قدم ایستادم و خوشحالی کردم. مگر خوشحالی کردن بعد از زدن گل جرم است؟ من به هیچکس بی‌احترامی نکرده‌ام و باز هم می‌گویم این کار را انجام نمی‌دهم چون همیشه حرف پدرم را آویزه گوشم قرار داده‌ام که باید احترام‌ها را نگه داشت.

وی یادآور شد: اگر خوشحالی کردم فقط به خاطر این بود که با تلاش زیاد گل زدم اما متاسفانه برخی‌ها به دنبال مسائل دیگری هستند و من اعلام می‌کنم اصلا کاری با نیمکت نشینان حریف نداشتم.

پروین در پایان تاکید کرد: 100 بار دیگر می‌گویم احترام پیشکسوت بر من واجب است و به هیچ عنوان قصد بی‌احترامی و حرمت‌شکنی نداشتم و نخواهم داشت. اگر در بازی‌های لیگ یک هم گل بزنم دوست دارم همیشه خوشحالی کنم چون انگیزه بالایی برای کمک به پیکان دارم.


ویدیو : پروین: خوشحالی كردن بعد از برد كه جرم نیست