پرویز پرستویی بار دیگر در آژانس! : پرویز پرستویی بناست در فیلم «روز روشن» که ...



پرویز پرستویی , اینستاگرام پرویز پرستویی , آژانس دنیای دیگر

پرویز پرستویی بناست در فیلم «روز روشن» که بخشی از لوکیشن آن یک آژانس کرایه خودرو است، ایفای نقش کند.

در حالی که پیش تولید اولین ساخته سینمایی بلند حسین شهابی با عنوان «روز روشن» ادامه دارد تازه ترین شنیده های حکایت از آن دارند که پرویز پرستویی هم بناست در این فیلم ایفاگر یکی از نقشهای اصلی باشد. اهمیت حضور پرستویی در این کار از آن جهت است که بخشی از داستان فیلم به مانند «آژانس شیشه ای» در یک آژانس می گذرد؛ البته نه آژانس هواپیمایی بلکه آژانس کرایه خودرو!

داستان «روز روشن» درباره زن جوانی است که برای نجات جان یک نفر از اعدام به دنبال شاهدی است تا در دادگاه شهادت بدهد و در طی یافتن شاهد است که اتفاقت عجیبی برای وی رخ می دهد. آن طور که «سوره سینما» خبر داده تاکنون حضور بایگرانی مانند پانته آبهرام، همایون ارشادی، مهران احمدی، شبنم مقدمی و افشین هاشمی در این فیلم قطعی شده است و در این بین پانته آ بهرام ایفاگر نقش اصلی است یعنی همان زنی که دربدر به دنبال شاهد است!

تهیه‌کنندگی «روز روشن» برعهده غلامرضا گمرکی است، بایرام فضلی مدیر فیلمبرداری، بهاره انصاری طراح صحنه و لباس، واهیک خچومیان و حمیدرضا ری‌شهری دستیاران کارگردان، نرجس ابراهیمی منشی صحنه این فیلم هستند. سید حسین شهابی ساخت فیلم‌های تلویزیونی «سایه‌ها»، «شب شیشه‌ای» و«راز» را در کارنامه کارگردانی خود دارد.... / inn.ir


ویدیو : پرویز پرستویی بار دیگر در آژانس!