پروژه پیچیده امنیتی - اطلاعاتی برای ترور پروفسور جوانفکر! : پروژه پیچیده امنیتی ...



پروژه پیچیده امنیتی - اطلاعاتی برای ترور پروفسور جوانفکر!

 

5 راهکار امنیتی برای بانکداری موبایلی , منبع امنیتی عراقی شواهدی برای هلاکت البغدادی وجود ندارد , کد امنیتی برای ایمیل

 

مدیر عامل موسسه ایران که گویا انتقادات برخی شخصیت های مطرح و رسانه های معروف ارزشی نسبت به عملکردش، وی را دچار خیال خود مهم‌بینی کرده، در موضعی جالب مدعی شد تهدید به ترور شده است.

علی اکبر جوانفکر حتی ادعا کرده که برای بار دوم تهدید به ترور شده است.

سایت موسسه ایران در این باره نوشته است: طی هفته جاری، نامه ای تهدید آمیز علیه جوانفکر،‌ با پیک موتوری به دبیرخانه موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران تحویل داده شده است.  پیش از این نیز فرد دیگری با ارسال یک نامه مشابه، با ذکر مشخصات خود،‌ جوانفکر را به مرگ تهدید کرده بود. وی با شکایت جوانفکر تحت تعقیب قرار گرفت اما سرپرست موسسه فرهنگی-مطبوعاتی ایران پس از مواجه شدن با اظهار ندامت وی، از پیگیری شکایت خود صرف نظر کرد.

به ادعای این سایت "نامه جدید بر خلاف نامه تهدید آمیز قبلی بدون امضاء و مشخصات و با جعل عنوان "جمعیت انصار حزب الله" ارسال شده است."

جالب آنکه این سایت تحت مدیریت جوانفکر، تلویحا روزنامه کیهان و تهران امروز را هم به زمینه سازی برای این تهدید متهم کرده و نوشته است: "تهدید اخیر پس از انتشار خبر ویژه کیهان و گزارش روزنامه تهران امروز مبنی بر "هشدار شدیدالحن علما به جوانفکر" صورت گرفته است. در گزارش کیهان مطالب دروغ و خلاف واقع به جوانفکر نسبت داده شده بود و روزنامه تهران امروز نیز با مبنا قرار دادن اکاذیب روزنامه کیهان، گفت و گویی تحت عنوان هشدار شدیدالحن علما به جوانفکر را منتشر کرد. "

گویا جوانفکر از دستگاه های ذیربط درخواست کرده است تا به "فوریت" این مساله را مورد رسیدگی قرار دهند و عاملان و آمران اینگونه تهدیدها شناسایی و تحت تعقیب قرار گیرند.

به نظر می رسد برخی افراد که به واسطه طرد شخصیت‌های زبده و مجرب از دولت، به پست و مقامی رسیده اند، احساس می کنند به اندازه ای از "مهم بودن" رسیده اند که خبر ترور آن ها قابل باور باشد!/جهان نیوز


ویدیو : پروژه پیچیده امنیتی - اطلاعاتی برای ترور پروفسور جوانفکر!