پروژه برکناری شیرینی کلید خورد : پس از لغو شدن جلسه هیات مدیره پرسپولیس صبح ...


پس از لغو شدن جلسه هیات مدیره پرسپولیس صبح دیروز دیدار اعضای هیات مدیره این باشگاه با وزیر هم لغو شد و جالب اینکه طبق اعلام مسوولان باشگاه پرسپولیس دلیل اصلی لغو این دو جلسه غیبت بعضی از اعضا، خصوصا محمد رویانیان بوده است.

روزنامه گل: پس از لغو شدن جلسه هیات مدیره پرسپولیس صبح دیروز دیدار اعضای هیات مدیره این باشگاه با وزیر هم لغو شد و جالب اینکه طبق اعلام مسوولان باشگاه پرسپولیس دلیل اصلی لغو این دو جلسه غیبت بعضی از اعضا، خصوصا محمد رویانیان بوده است.

رویانیان ناگهان در هالیدی!

در حالی که گفته می شد قرار است تکلیف پرسپولیس، مدیرعامل، سرپرستی و خیلی از مسائل دیگر طی دو جلسه اخیر روشن شود، ناگهان سردار هوس مسافرت کرد و گفت که برای یک هفته به سفر می رود!

رویانیان که قبلا نیز به مسافرت خارجی رفته بود و می گفت حوالی «پیچ شمیران» است، این بار و با توجه به مسائلی که وجود دارد، نتوانسته به سفر خارجی برود و در ایران به سر می برد. هر چند که تلفن همراه سردار دچار اتفاق های عجیب و غریبی شده و کسی نمی تواند به این راحتی ها با آن تماس بگیرد ولی نکته قابل توجه در جایی است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با یک خط مشکوک و جدید با بعضی از دوستانش تماس گرفته و حتی در مورد مصاحبه هایش با یکی دو خبرگزاری صحبت هایی کرده است.

جلسه هیات مدیره لغو شد


لغو شدن جلسه های پرسپولیس هرگز باعث نشد تا تماس بعضی از اعضای هیات مدیره این باشگاه قطع شود. در طول روزهای گذشته و پس از برنامه نود و ماجرای چرت های سعید شیرینی، این تماس ها ادامه داشت و حتی بعضی از اعضا با هم قرار گذاشتند تا این بار به صورت جدی ماجرای تغییر سرپرست پرسپولیس را دنبال کنند.

 قرار و مدارهای اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد ماجرای سرپرستی این تیم تا جایی ادامه پیدا کرد که حتی بحث انتقادهای محمد جمشیدی و حمایت محمد صادق اکبری از شیرینی هم مطرح شد.

پروژه برکناری شیرینی کلید خورد


سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس در حالی از حمایت های رییس هیات مدیره این باشگاه در برنامه نود صحبت می کرد که درست پس از پایان این جلسه توافق های جدیدی بین اعضا انجام شد.

 هر چند که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم دارند در مورد مباحث جلسه آینده هیات باشگاه صحبتی انجام ندهند ولی طبق شنیده ها ماجرای تغییر سرپرست تیم پرسپولیس یکی از اصلی ترین سوژه های جلسه آینده هیات مدیره این باشگاه خواهد بود.

گفته می شود که محمد پنجعلی، کریم باقری و محمد زادمهر اصلی ترین گزینه ها برای سرپرستی تیم پرسپولیس و جانشینی شیرینی هستند. یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این خبر در مورد ماجرای هزینه های شیرینی برای پرسپولیس صحبت های جالبی می کند: «مدام می گویند که فلانی برای پرسپولیس خرج کرده و به همین دلیل او را برکنار نمی کنند ولی این حرف ها درست نیست چون پرسپولیس احتیاجی به این آقا و پول های اینچنینی ندارد. به هر حال ایشان در مقطعی برای پرسپولیس زحمت کشیده و موثر بوده ولی این دلیل نمی شود که پس از این همه اتفاق، این آقا همچنان روی نیمکت باشد و بزرگان پرسپولیس خارج از گود!»

موسم تغییرات در راه است


در مورد وضعیت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حرف و حدیث های فراوانی به گوش می رسد و حتی گفته می شود که شاید در جلسه هفته آینده در مورد این موضوع بحث و گفتگو کنند. حرف و حدیث ها در باشگاه پرسپولیس تا جایی است که حتی می شنویم اکبری به عنوان حامی شیرینی، پس از برنامه نود به انتقاد از سرپرست پرسپولیس پرداخته و حتی در این مورد به شیرینی تذکر داده است.

البته این پایان ماجرا نیست چون حتی شنیده می شود که در بین اعضای هیات مدیره پرسپولیس نیز تغییراتی به وجود می آید. طبق آخرین قول و قرارها، جلسه آینده باشگاه پرسپولیس یکشنبه هفته آینده تشکیل می شود تا در صورت بازگشت سردار از مسافرت تکلیف این باشگاه بزرگ و مردمی روشن شود.


ویدیو : پروژه برکناری شیرینی کلید خورد