پرونده ای که حسنی خو پیگیری می کند/استقلالی ها جواب بدهند 40 هزار دلار کجاست؟ :



پیگیری پرونده قضایی , پیگیری پرونده , پیگیری پرونده قوه قضاییه

ریوالدو بازیکن برزیلی استقلال قراردادش را فسخ کرد و حالا می خواهد برود اما نباید خیلی عجله کند.

40هزار دلار باشگاه استقلال ناپدید شده و همه منتظر توضیحات باشگاه هستند؛ اینکه چه بلایی سر پول آمده است.

 

ریوالدو در ابتدای فصل توسط امیر مظلومی برادرزاده پرویز مظلومی به استقلال آمد و خیلی زود سازجدایی کوک کرد. هنوز کسی نمی داند در این مدت دقیقا چه اتفاقی افتاد اما ریوالدو به ناگهان اعلام کرد دیگر نمی خواهد در استقلال بماند.

 

او ابتدا مشکل خانوادگی اش را بهانه کرد و گفت به دلیل تولد فرزندش نمی تواند در ایران بماند اما عده ای هم می گویند سرکشی ناگهانی اش، بی ارتباط به بعضی از اتفاقات هم نیست. کار به جایی رسیده که حتی حراست وزارت ورزش هم وسط آمده و خواهان توضیحات باشگاه و مسئولانش شده است.

کل داستان از این قرار است که ریوالدو 80 هزار دلار به عنوان 30 درصد از قرارداد دریافت کرد. این خبر به در رسانه ها منتشر شد و به محض انتشار آن، به ناگهان ریوالدو اعلام کرد نمی خواهد در استقلال بماند.

 

در این روزها کسی نتوانست او را پیدا کند که دقیقا چه اتفاقی افتاده اما استقلالی ها گفتند بازیکن برزیلی می خواهد برود. پس از جدی شدن خبر جدایی او از استقلال، به ناگهان ماجرای 40 هزار دلار ناپدید شده به میان آمد.

 

استقلالی ها اعلام کرده اند این پول را از او خواسته اند اما این بازیکن گفته است تنها 40 هزار از 80 هزار دلار عاید او و مدیر برنامه هایش شده است. در این بین 10 هزار دلار هم به امید مظلومی مدیر برنامه های او در ایران رسیده و حال سوال اینجاست که 40 درصد مابقی چه شده؟

مسئولان استقلال روز گذشته بی آنکه توضیح شفافی درباره پول کم شده بدهند، قرارداد ریوالدو را فسخ کردند. حال چطور ممکن است ریوالدو پول را برنگردانده، قراردادش فسخ شود؟ بی شک استقلالی ها به این نتیجه رسیده اند پول عاید ریوالدو و مدیر برنامه هایش نشده که با این اتفاق موافقت کرده اند.

 

روز گذشته حتی مدیر برنامه های برزیلی ریوالدو در نامه ای رسمی به باشگاه استقلال اعلام کرد تنها 10 هزار دلار نصیب او و 40هزار دلار نصیب ریوالدو شده است و از سرنوشت بقیه پول خبر ندارد. استقلالی ها هم بی شک با ایمان داشتن به این موضوع، رای به فسخ قرارداد دادند.

امید مظلومی مدیر برنامه های ایرانی ریوالدو در پاسخ به این سوال که چه اتفاقاتی در این بین افتاده، می گوید: «ریوالدو دلش با استقلال نیست و حتی به جلسه کمیته انضباطی باشگاه هم نیامد. واقعا همه در این ماجرا ضرر کرده اند. به همراه آقای جویباری و سبکدست زحمات زیادی کشیدیم تا مشکل حل شود اما نشد.

 

قطعا استقلال الان با ریوالدو توافق کرده که قراردادش فسخ شده است.» او در پاسخ به این سوال که تکلیف 30 هزار دلار چیست، می گوید: «مدارک و سند در باشگاه وجود دارد که 80 هزار دلار را ریوالدو گرفته است.

 

شاید ایجنت برزیلی اصلا 5 درصد به این بازیکن داده و مابقی خودش برداشته. آنها بین هم توافق کرده اند و ما از سایر مسایل خبر نداریم. به هر حال اسناد و مدارک موجود است که 80 هزار تا به خود ریوالدو داده شده.»

 بی شک وزارت ورزش و حراستش که جزئیات این پرونده را دیده اند و در جریانش قرار دارند ، به عنوان متولیان باشگاه استقلال باید در این زمینه همه چیز را بررسی کنند تا مشخص شود چه بلایی نزدیک به 100 میلیون پول آمده است.

 

این موضوع کوچکی نیست و رسانه ها هم نباید به سادگی از کنارش عبور کنند. بی شک خود ریوالدو که این روزها به شکل عجیبی از دسترس خارج شده، می تواند در این باره همه چیز را شفاف بگوید. اینکه واقعا چه بلایی سرپول ها آمده است.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو : پرونده ای که حسنی خو پیگیری می کند/استقلالی ها جواب بدهند 40 هزار دلار کجاست؟