پرواز موفقیت آمیز عضو جدید بوئینگ : پرواز آزمایشی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ MAX از ...


پرواز آزمایشی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ MAX از واشنگتن آغاز شد و در Boeing Field سیاتل با موفقیت به پایان رسید. این نخستین پرواز آزمایشی این هواپیمای فوق مدرن مسافربری برای کسب مجوزهای لازم پروازی محسوب می شد. خبرگزاری مهر: پرواز آزمایشی نسل جدید هواپیماهای بوئینگ با موفقیت انجام شد تا بازار خود را برای پذیرایی از تازه واردی فوق مدرن آماده کند.

پرواز آزمایشی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ MAX از واشنگتن آغاز شد و در Boeing Field سیاتل با موفقیت به پایان رسید. این نخستین پرواز آزمایشی این هواپیمای فوق مدرن مسافربری برای کسب مجوزهای لازم پروازی محسوب می شد.

جملات موفقیت آمیز از بزرگان , جملات موفقیت آمیز , جمله های موفقیت آمیز

این پرواز توسط دو تن از ماهرترین خلبانهای شرکت بوئینگ انجام شد و طی آن سیستمهای پیشرفته پروازی و مانوردهی آن مورد آزمایشهای دقیق ناوبری قرار گرفت.

در این پرواز که دو ساعت و ۴۷ دقیقه به طول انجامید هواپیما به ارتفاع قابل توجه ۷۶۲۰ متری زمین رسید و این درحالی بود که تا ۴۶۳ کیلومتر بر ساعت نیز سرعت داشت.

عضو جدید خانواده ۷۳۷ بوئینگ در نسخه های مختلف ۷۳۷ MAX ۷، MAX ۸، MAX ۲۰۰ و MAX ۹ ساخته می شود.

بوئینگ اعلام کرده که مصرف سوخت این هواپیمای فوق مدرن در مقایسه با نسل قبلی ۷۳۷ تا ۲۰ درصد کمتر است که این مسأله با توجه به مصرف بالای سوخت در هواپیماها و همچنین قیمت آن، عامل تحریک کننده خوبی برای ترغیب خریداران به شمار می آید.

این شرکت بزرگ اعلام کرده که تاکنون سفارش خرید ۳ هزار و ۷۲ فروند از ۶۲ مشتری برای این هواپیمای جدید را دریافت کرده است.


ویدیو : پرواز موفقیت آمیز عضو جدید بوئینگ