پرفروش‌ ترین فیلم روز سینما های جهان : فیلم «انتقام‌جویان» به لطف آغاز اكران ...


فیلم «انتقام‌جویان» به لطف آغاز اكران در روسیه و ادامه‌ استقبال قابل‌توجه در كشورهای بزرگ، رتبه‌ اول پرفروش‌ترین‌های سینمای دنیا در هفته گذشته را به دست آورد.  عصرایران: فیلم «انتقام‌جویان» به لطف آغاز اكران در روسیه و ادامه‌ استقبال قابل‌توجه در كشورهای بزرگ، رتبه‌ اول پرفروش‌ترین‌های سینمای دنیا در هفته گذشته را به دست آورد.

این فیلم با فروش 151 میلیون دلار از 52 كشور، تنها 12 روز پس از آغاز اكران خود به مجموع فروش جهانی 441 میلیون دلار دست یافته است.

پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما جهان , پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , پرفروش ترین فیلم های جهان

با احتساب فروش 200 میلیون دلاری «انتقام‌جویان» در آمریكای شمالی، این فیلم تاكنون 642 میلیون دلار فروش داشته كه انتظار می‌رود با ادامه‌ اكران در برخی كشورهای دیگر، به مرز یك میلیارد دلار برسد.

در میان كشورهای نمایش‌دهنده‌ فیلم «انتقام‌جویان»، انگلستان با فروش 48 میلیون دلار بیشترین استقبال را از این فیلم داشته است. مكزیك، استرالیا، كره‌جنوبی، برزیل،‌ فرانسه،‌ ایتالیا، آلمان، چین، اسپانیا و تایوان بیشترین فروش را برای این فیلم رقم زده‌اند.

پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما , پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان , پرفروش ترین فیلم های عاشقانه جهان کدامند

«انتقام‌جویان» به كارگردانی «جاس ودون» پرفروش‌ترین فیلم سال 2012 سینمای جهان است كه حتی نسخه‌ سه‌بعدی فیلم «تایتانیك» ساخته‌ «جیمز كامرون» را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

رتبه‌ دوم پرفروش‌ترین سینمای جهان در هفته گذشته به فیلم «اتحاد دوباره» محصول كمپانی یونیورسال تعلق گرفت كه با فروش 34 میلیون دلاری در 39 كشور مجموع فروش خود را به 117 میلیون دلار رساند.

فیلم های پرفروش ترین جهان , پرفروش ترین فیلم جهان , دانلود پرفروش ترین فیلم های جهان 2015

 با وجود اكران فیلم «انتقام‌جویان» در ایتالیا، اسپانیا و بلژیك، این فیلم «اتحاد دوباره» بود كه توانست پرفروش‌ترین فیلم در این كشورها نام بگیرد.


فیلم «كشتی جنگی» دیگر محصول كمپانی یونیورسال با فروش 11 میلیون دلاری در 52 كشور عنوان سوم پرفروش‌ترین‌های جهان در هفته‌ای كه گذشت را به دست آورد و مجموع فروش خود را به 200 میلیون دلار رساند.

جدول پرفروش ترین فیلم های جهان , پرفروش ترین فیلم سینمایی جهان , پرفروش ترین فیلم ها جهان

آمار پرفروش ترین فیلم های سینما , پرفروش ترین فیلم های ایرانی , پرفروش ترین فیلم های 2016


ویدیو : پرفروش‌ ترین فیلم روز سینما های جهان