پرسپولیس گزینه دوم رحمتی : رحمتی پیش از اینکه نتیجه مذاکراتش با استقلال مشخص ...


رحمتی پیش از اینکه نتیجه مذاکراتش با استقلال مشخص نشود جوابی به پرسپولیس نخواهد داد اما دومین گزینه او برای سال آینده حضور در جمع سرخپوشان پایتخت است. تماشا: مهدی رحمتی که چند هفته ای بود به خاطر عملکرد بد در استقلال به مشکل خورده بود، با یک بازی خوب مقابل ازبکستان بازهم به صدر اخبار بازگشت. رحمتی که پیش از این گفته می شد با آمدن قلعه نویی در استقلال نمی ماند فعلا در حال مذاکره با این تیم است و البته بحث حضور او در مس کرمان به صورت کاملا جدی مطرح شده.

رحمتی در پرسپولیس , پرسپولیس , گزینه دو

با این حال شنیده می شود رحمتی باتوجه به مشکلات خانوادگی اش تمایلی به زندگی کردن در شهرستان ندارد و به همین دلیل به دنبال این است تا در تهران بماند. این طور که شنیده می شود در صورتی که رحمتی نتواند با استقلال به توافق برسد جدی ترین گزینه اش، پرسپولیس است و مذاکرات ابتدایی را هم با این تیم انجام داده.

البته رحمتی پیش از اینکه نتیجه مذاکراتش با استقلال مشخص نشود جوابی به پرسپولیس نخواهد داد اما دومین گزینه او برای سال آینده حضور در جمع سرخپوشان پایتخت است.

مطمئنا مذاکره با پرسپولیس، در صحبت هایی که این بازیکن با استقلال دارد هم تاثیرگذار است و شاید این دروازه بان در نهایت پرسپولیسی نشود اما کمک زیادی به استقلالی ماندن این دروازه بان می کند. با این حال یکی از بمب های فصل نقل و انتقالات می تواند حضور گلر ملی پوش استقلال در پرسپولیس باشد.


ویدیو : پرسپولیس گزینه دوم رحمتی