پرسپولیس فصل قبل چقدر هزینه کرده؟ :  اخبار ورزشی - پرسپولیس فصل قبل چقدر هزینه ...



ماشین تصادف کرده هزینه صافکاری چقدر می شود , هزینه بلیچینگ دندان چقدر است , هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است؟


 اخبار ورزشی - پرسپولیس فصل قبل چقدر هزینه کرده؛
عصبانیت دایی از بودجه نقل و انتقالات؛ تقاضای 26 میلیاردی شهریار

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای نقل و انتقالات فصل جدید مبلغ 16 میلیارد تومان در نظر گرفته اند که با مخالفت شدید سرمربی تیم مواجه شده است.

به گزارش  جام نیوز، پس از اینکه وزارت ورزش اعلام کرد که برای باشگاه پرسپولیس اسپانسر پیدا کرده است، رحیمی خطاب به هواداران قول داد که دیگر نگران مشکلات مالی نباشند.

اسپانسر جدید متعهد شده که مبلغ 30 میلیارد تومان برای این فصل به پرسپولیس بیاورد که در جلسه هیات مدیره مقرر شده 16 میلیارد تومان از این مبلغ را برای نقل و انتقالات این فصل هزینه کنند.

پس از اینکه این خبر به گوش علی دایی رسید، وی با عصبانیت، مخالفت شدید خود را اعلام و تاکید کرد که با این هزینه نمی توان هم در لیگ برتر و هم در آسیا جنگید.

 رقمی که سرمربی پرسپولیس به مسئولان باشگاه برای نقل و انتقالات اعلام کرده مبلغ نجومی 26 میلیارد تومان است.

 طبق اسنادی که از سوی وزارت ورزش منتشر شد، قرمزها فصل گذشته 17 میلیارد هزینه کردند که بررسی ارقام قراردادها نشان می دهد این مبلغ، واقعی نیست به طور مثال رضا حقیقی که بیش از یک میلیارد تومان قرارداد بسته است، مبلغ قراردادش در اسناد ارائه شده 250 میلیون تومان ذکر شده است.

با احتساب دقیق مبالغ واقعی، پرسپولیس در فصل گذشته نقل و انتقالات چیزی حدود 23 میلیارد تومان هزینه کرده است و بی شک کاهش چشمگیرآن به 16 میلیارد برای دایی دردسرساز خواهد شد.
  اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو : پرسپولیس فصل قبل چقدر هزینه کرده؟