پرسپولیس زیر "چهار" چرخ تراکتور له شد/پرسپولیس در آستانه سقوط به لیگ دسته اول :



هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس زیر "چهار" چرخ تراکتور له شد

خطر سقوط به لیگ دسته اول!

سی و دومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست سنگین تیم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی به اتمام رسید تا سرخپوشان خطر سقوط به لیگ دسته اول را بشدت احساس کنند.

 

تراکتور و پرسپولیس , پرسپولیس تراکتور , منتفی شدن بازی تراکتور و پرسپولیس در یادگار

 

آفتاب: سی و دومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست سنگین تیم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی به اتمام رسید تا سرخپوشان خطر سقوط به لیگ دسته اول را بشدت احساس کنند.

 

سی و دومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 امروز پنجشنبه با دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس آغاز شد. این بازی که در حضور خیل هواداران و تماشاگران تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد در پایان به برتری 4 بر یک شاگردان امیر قلعه نویی انجامید.

 

تراکتورسازی این بازی را با میل تهاجمی بالا آغاز کرد اما این تیم پرسپولیس بود که در دقیقه هشت نخستین فرصت گلزنی را خلق کرد. در این زمان از بازی غلامرضا رضایی با پاسی دقیق "ایمون زاید" را با سنگربان تراکتورسازی تک به تک کرد اما مهاجم لیبیایی توفیقی در گشودن دروازه تراکتورسازان نداشت.

دو دقیقه پس از آنکه ایمون زاید در دقیقه 19 با ضربه‌ای سر دروازه تراکتورسازی را بشدت تهدید کرد تیم پرسپولیس به یک ضربه پنالتی رسید که هادی نوروزی آن را با بی دقتی به بیرون زد.

 

تراکتورسازی در ادامه ابتکار عمل را در دست گرفت و تا پایان نیمه اول بارها روی دروازه پرسپولیس خطرساز شد اما از این شانس‌ها راه به جایی نبرد تا اینکه بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در نیمه دوم این تیم تراکتورسازی بود که طوفان به راه انداخت و تا دقیقه 65 کار تیم دنیزلی را یکسره کرد. ابتدا در دقیقه 50 "فلاویو لوپز" با شوتی سرکش از فاصله‌ای دور دروازه تیم پرسپولیس را باز کرد و آغازگر جشنواره گل تیم تراکتورسازی شد.

 

تنها هفت دقیقه پس از به ثمر رسیدن این گل فرزاد حاتمی گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند. پس از آنکه شوت سرکش فلاویو لوپز را میثاق معمارزاده ناقص دفع کرد، توپ برگشتی را حاتمی با همکاری محمد نصرتی به تور دروازه پرسپولیس چسباند.

 

تراکتورسازان که خط دفاع تیم پرسپولیس را متزلزل‌تر از همیشه می‌دیدند در دقیقه 63 به گل سوم رسیدند. لوپز زننده گل اول تیم تراکتورسازی روی پاس محمد ابراهیمی به راحتی از سد مدافعان سرگردان پرسپولیس گذشت و به راحتی دروازه معمارزاده را باز کرد.

 

در دقیقه 65 بازی تراکتورسازی به گل چهارم رسید تا کار سرخپوشان تهرانی یکسره شود. ابراهیمی که از بهترین‌های تراکتورسازی بود با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه معمارزاده را برای چهارمین بار تسلیم کرد.

 

تراکتورسازان که پرسپولیس را ضعیف‌تر از همیشه می‌دیدند در ادامه روی به اداره بازی آوردند و حفظ نتیجه. در این بین تیم پرسپولیس در دقیقه 78 توسط رضا نورمحمدی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا سرخپوشان در سنگین ترین شکست فصل خود حداقل به یک گل برسند.

 

قضاوت دیدار تراکتورسازی تبریز - پرسپولیس برعهده علیرضا فغانی بود. فغانی در این بازی به احسان حاج صفی از تیم تراکتورسازی و مهدی مهدوی کیا، امیرحسین فشنگچی و ایمون زاید از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 

به گزارش مهر، تراکتورسازی با این پیروزی 62 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و تیم پرسپولیس نیز با 37 امتیاز و تفاضل گل 5- در رده دوازدهم جدول باقی ماند. با این نتیجه و احتساب کسر دو امتیاز از شاگردان دنیزلی، این تیم در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد./آفتاب


ویدیو : پرسپولیس زیر "چهار" چرخ تراکتور له شد/پرسپولیس در آستانه سقوط به لیگ دسته اول