پرسپولیس در تهران به نفت قعرنشین نباخت/صدرنشینی مقتدرانه تراکتورسازی با رسول خطیبی :



رسول خطیبی , نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی , پرسپولیس تراکتورسازی

اخبار ورزشی - پرسپولیس در تهران به نفت قعرنشین نباخت/شانس با درخشان یار بود!

درخشان خوش شانس بود که تیمش در اولین بازی با او در تهران به نفت مسجد سلیمان نباخت تا شعارهای جمعیت علیه او تند تر نشود.

حمید درخشان که بعد از دعوایی عجیب به سرمربیگری پرسپولیس رسیده ، چیزی نمانده بود شروعی کابوس وار با پرسپولیس داشته باشد. او و تیمش در دقیقه 4 بازی اسیر گل زیبای چراغی شدند و اندک هواداران حاضر در ورزشگاه تا می توانستند به حمید درخشان اعتراض کنند. درخشان هم که در تیمش خیلی غریبه است فقط سعی می کرد با آرامش بازیکنان و سکوها را تحمل کند. هم شعارها را و هم بازیکنانی که وقت تعویض گلایه داشتند.

 

تعویض های او اما خیلی اتفاقی زود جواب داد. اینکه یک ضربه کاشته را هادی نوروزی در ثانیه دهم بازی ، مستقیم درون دروازه فرستاد. این گل حداقل پرسپولیس را از باختن بازی نجات داده بود . شرایط بعد از گل ها در بحث فنی تغییر چندانی نداشت. تیم قعر نشین از مسجد سلیمان البته چند بار توانست به دروازه حریف نزدیک شود و بداقبال بودند که ضد حمله های شان بی نتیجه ماند. جمعیت حاضر در ورزشگاه هم که شرایط را این طور دیدند ، بعد از پایان بازی حسابی از خجالت همه در آمدند.

 

-------------------------------

 

ذوب آهن اولین برد خود را دشت کرد /صدرنشینی مقتدرانه تراکتورسازی با رسول خطیبی

ذوب آهن اصفهان بالاخره در هفته هشتم توانست به یک پیروزی دست پیدا کند. در همین روز تراکتورسازی با یک پیروزی شیرین صدرنشین لیگ شد. .

ذوب آهن اصفهان که تا این هفته نتوانسته بود پیروزی به دست آورد، بالاخره پیکان را شکست داد تا طلسم را بشکند. مصطفی شجاعی بازیکن تعویضی یحیی گل محمدی در دقیقه 77 بازی، دروازه پیکان را گشود تا ذوبی ها برنده این دیدار شوند.

بد نیست بدانید مسئولان ذوب آهن بابت نتایج اخیر این تیم، در هفته گذشته جلسه مهمی با گل محمدی برگزار کردند که احتمالا برد امروز ذوبی ها، بی ارتباط به آن جلسه نیست.  دردیگر بازی همزمان ، صمد مرفاوی و شاگردانش درنیمه مربیان  بازی برده را با باخت عوض کردند. احمد حسن زاده که گل تیم میزبان را در دقیقه 4 زده بود ، در نیمه دوم یک پنالتی از دست داد و کاری کرد تا مرفاوی بازی را با باخت به پایان برساند. در این بازی و در نیمه دوم در دقیقه 58 میثم مجیدی و 78 ایمان با صفا وارد دروازه طهماسبی کردند تا استقلال خوزستان به یک برد شیرین برسد.

در مهمترین بازی امروز در شهرستان ها هم تراکتورسازی نشان داد می خواهد قهرمان یا مدعی اصلی لیگ امسال باشد . آنها بعد از 3 تایی کردن پرسپولیس دایی ، این بار شکست سنگینی را هم به استیلی تحمیل کردند. رسول که حتی برای دست دادن به سمت استیلی نرفته بود با درخشش لوسیانو ادینهو  و محسن دلیر 4 گل به راه آهن زد و حالا آنها با 19 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند.

گل ادینهو ، دو گل از محسن دلیر و یک گل به خودی جشن صدرنشینی تبریزی ها را تکمیل کرد و تک گل عظیمی کم سن و سال کاری برای یاران استیلی نکرد.
نتایج دیدارهای امروز:
ملوان    0 - 2    سایپا    
ذوب آهن    1 - 0    پیکان    
صبای قم    1 - 2    استقلال خوزستان    
تراکتورسازی    4 - 1    راه‌آهن    
پرسپولیس    1 - 1    نفت‌مسجد‌سلیمان

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو : پرسپولیس در تهران به نفت قعرنشین نباخت/صدرنشینی مقتدرانه تراکتورسازی با رسول خطیبی