پرسپولیس تا قهرمانی راهی ندارد : سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ...



آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر , قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر , قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی‌ها کار پسندیده‌ای بود، گفت: با واگذاری این دو ورزشگاه آرزوی دیرینه سرخابی‌ها به حقیقت پیوست

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز رضایت از واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) این اتفاق را پسندیده دانست و اظهار کرد: فرصت بسیار خوبی نصیب سرخابی‌ها شد و به نظر من آرزوی سالیان سال دو تیم به واقعیت پیوست. پرسپولیس و استقلال سال ها بود که هر روز در یک زمین تمرین می کردند و الان هم می توانند در ورزشگاه های اختصاصی تمرین کرده و هم تیم های پایه دو تیم از این ورزشگاه استفاده کنند و بازیکنان جوان و مستعدی به فوتبال کشور تحویل بدهند.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم مدیران دو باشگاه تمام تلاش خود را انجام دهند تا این دو ورزشگاه با آمادگی هر چه بیشتر میزبان بازیکنان بزرگ سرخابی باشد.

درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: خوشحال هستم که این تیم روز‌به‌روز بهتر می شود و پله‌های صعود را سریع طی می کند و فکر می کنم اگر همین روند را ادامه دهد، تا قهرمانی راهی برایش نمانده است.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس در پایان عنوان کرد: امید دارم هواداران در بازی‌های آینده پرسپولیس را تنها نگذاشته و از تیم‌شان حمایت کنند.

 

اخبار ورزشی - مهر


ویدیو : پرسپولیس تا قهرمانی راهی ندارد