پرسپولیس برای اولین بار بالاتر از استقلال تهران قرار گرفت : دیدار تیم‌های فوتبال ...


دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. خبرگزاری تسنیم: در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر تیم‌های ملوان و پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه 2 بر یک پرسپولیس خاتمه یافت. جری بنسون در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 4+90 و سید جلال رافخایی در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی گلزنان دو تیم در این بازی بودند.

برای ملوان در این مسابقه سید حسین حسینی، عزت‌الله پورقاز، پژمان نوری، مازیار زارع،  محمد ستاری، حسین ماهینی، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، محمد رضی‌پور، صادق محرمی، سعید یوسف‌زاده و سید جلال رافخایی راهی میدان شدند.

تیم پرسپولیس نیز با ترکیب الکساندر لوبانف، لوکا ماریچ، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، مهدی طارمی و جری بنسون به میدان آمد.

نیمه اول

* دقیقه 6: مهدی طارمی در محوطه جریمه ملوان پس از عبور از حسینی توسط او سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در این صحنه دروازه‌‌بان ملوان یک کارت زرد از داور دریافت کرد. جری بنسون ضربه پنالتی را بر خلاف جهت شیرجه حسینی تبدیل به گل کرد.

* دقیقه 10: محسن بنگر روی پژمان نوری مرتکب خطای پنالتی شد. سید جلال رافخایی ضربه پنالتی را در حالی در درون دروازه جای داد لوبانوف جهت توپ را به درستی تشخیص داد اما نتوانست مانع گل شدن آن شود.

* دقیقه 28: کمال کامیابی‌نیا با کارت زردی که از داور دریافت کرد دربی 82 را از دست داد.

* دقیقه 30: احمد نوراللهی و مازیار زارع به خاطر تکل‌های خطرناک هر دو از داور کارت زرد گرفتند.

* دقیقه 2+47: مهرداد کفشگری که روی نیمکت پرسپولیس بود، به دلیل اعتراض کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

* دقیقه 55: پژمان نوری جای خود را به محمد آبشک داد.

* دقیقه 75 : محمد ستاری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

* دقیقه 78 : مهرداد کفشگری جایگزین احمد نوراللهی شد.

* دقیقه 84: رضا درویشی به جای محمد رضی‌پور راهی میدان شد.

دقیقه 85: طارمی از غفلت مدافعان ملوان استفاده کرد و با حسینی تک به تک شد که در این جدال دروازه‌بان ملوان برنده بود.

دقیقه 90: شهاب کرمی به جای سعید سالارزاده به میدان آمد.

دقیقه 4+90: رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی روی دروازه ملوان ارسالی انجام داد که جری بنسون ضربه‌اش را به سمت دروازه زد و توپ برگشتی که در محوطه جریمه سرگردان بود را کمال کامیابی‌نیا بازیکن محروم پرسپولیس از دربی، وارد دروازه کرد.

پرسپولیس با این سه امتیاز این بازی 45 امتیازی شد و به صورت موقت و با یک امتیاز بیشتر از استقلال در رده دوم ایستاد و در انتظار بازی روز جمعه هفته جاری با استقلال می‌ماند.


ویدیو : پرسپولیس برای اولین بار بالاتر از استقلال تهران قرار گرفت