پرسپولیس برانکو را نمی خواهد : سخنگوی باشگاه پرسپولیس خبر حضور سرمربی پیشین ...


سخنگوی باشگاه پرسپولیس خبر حضور سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران را در این تیم تکذیب کرد. خبرگزاری تسنیم: مهدی خواجه‌وند در مورد ناراحتی هواداران پرسپولیس از عملکرد این تیم تا هفته پنجم لیگ برتر، گفت: بدشانسی‌ها و مصدومیت‌های زیاد بازیکنان پرسپولیس باعث شده تیم نتیجه نگیرد. پرسپولیس در نیمه دوم بازی با پدیده نمایش مطلوبی داشت و همه بازیکنان توانشان را در زمین خرج کردند.

وی ادامه داد: تیم تازه راه افتاده و قطعاً در آینده شرایط بهتر می‌شود. اگر مصدومان به شرایط بازی برسند پرسپولیس به روزهای خوب خودش برمی‌گردد، فقط هواداران باید تحمل کنند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا باشگاه قصد دارد بازیکنان این تیم را جریمه کند، اظهار داشت: اصلاً چنین بحثی مطرح نشده و قصد چنین کاری را هم نداریم.

خواجه‌وند درباره آخرین اخبار از جذب بازیکن خارجی توسط پرسپولیس عنوان کرد: باشگاه هنوز با هیچ بازیکن خارجی برای پیوستن به پرسپولیس مذاکرات رسمی انجام نداده است. برخی بازیکنان در تمرین حاضر شدند ولی حضورشان رسمی و قطعی نیست.

وی در مورد اینکه تکلیف خروج رضا نوروزی از فهرست پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود این بازیکن 70 درصد از قرارداد خود را به باشگاه پرسپولیس بخشیده است، گفت: تا این لحظه هیچ حرفی در مورد خروج نوروزی از فهرست پرسپولیس مطرح نشده است. در مورد بخشش قرارداد هم چیزی به ما اعلام نشده است.

خواجه‌وند در واکنش به این خبر که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب برانکو ایوانکوویچ است، خاطرنشان کرد: این خبر کاملاٌ کذب محض و غیر واقعی است و هیچ صحبتی در این مورد نشده است.


ویدیو : پرسپولیس برانکو را نمی خواهد