پرسپولیس با برانکو هم باخت/ پاس گل طلایی علی‌عسگر به سپاهانی‌ها! : تیم فوتبال ...



برانکو و پرسپولیس , قنبرپور پرسپولیس هنر برانکو صدرنشین , جدیدترین خرید برانکو با پیراهن پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران با برانکو مقابل سپاهان شکست خورد.

به گزارش فارس، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی و در حضور 20 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف سپاهان اصفهان رفت که بازی با  نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

مهاجمان سپاهان تا دقیقه 5 دوبار در موقعیت آفساید قرار گرفتند.

در دقیقه 10 شوت مهرداد کفشگری را شهاب گردان به کرنر فرستاد.

در دقیقه 16 سپاهان صاحب موقعیت گل شد که سوشا مکانی توپ را دفع کرد.

در دقیقه 18 محمد نوری در محوطه جریمه با پاس مهدی طارمی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سپاهان قرار گرفت و شهاب گردان توپ را مهار کرد.

در دقیقه 20 کرنر ارسالی گابریل روی دروازه سپاهان یک موقعیت گلزنی ایجاد کرد که گردان توپ را مهار کرد.

در دقیقه 27 پاس در عمق محرم نوید کیا به پریرا رسید و سوشا مکانی این توپ را دفاع کرد.

در دقیقه 34 مهدی طارمی در موقعیت تک به تک با شهاب گردان قرار گرفت اما ضربه‌اش را با بی‌دقتی به بالای دروازه سپاهان زد. حسین فرکی سرمربی سپاهان در این صحنه به داور اعتراض کرد و معتقد بود طارمی در موقعیت آفساید قرار داشته است.

در دقیقه 35 سپاهان بهترین موقعیت گلزنی را به دست آورد و با اشتباه سوشا مکانی توپ به مهدی شریفی رسید که شوت محکم او را محمد نوری با ضربه سر از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

در دقیقه 39 هادی نوروزی پشت محوطه جریمه سپاهان توپ را از بازیکنان این تیم گرفت و شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل: در دقیقه 43 با سانتر احمد نورالهی توپ به هادی نوروزی در محوطه جریمه سپاهان رسید که او هم با یک ضربه دقیق گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

نیمه دوم:
پرسپولیس نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و در دقیقه 53 مهدی طارمی در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد اما داور این صحنه را پنالتی ندانست.

در دقیقه 60 مهدی طارمی قصد عبور از مدافعان سپاهان را داشت که با خطای احسان حاج‌صفی متوقف شد.

در دقیقه 64 ضربه سر پریرا را سوشا مکانی روی خط دروازه پرسپولیس مهار کرد.

در دقیقه 65 برانکو اولین تعویضش را در پرسپولیس انجام داد و پیام صادقیان را به جای گابریل به میدان فرستاد تعویضی که باعث ناراحتی گابریل شد و این بازیکن برزیلی حتی به سمت صادقیان نرفت تا با او دست بدهد.

در دقیقه 67 شوت رسول نویدکیا را سوشا مکانی مهار کرد.

در دقیقه 72 سوشا مکانی دچار مصدومیتی جزیی شد.

در دقیقه 76 مهدی شریفی برای سپاهان در موقعیت آفساید گلزنی کرد که این مساله باعث اعتراض حسین فرکی، مجید بصیرت و رسول خوروش به این تصمیم کمک داور معترض شدند.

در دقیقه 78 پرسپولیس صاحب یک کرنر شد که توپ پشت محوطه جریمه به هادی نوروزی رسید و شوت او را شهاب گردان دوباره به کرنر فرستاد.

در دقیقه 82 ضربه کاشته نورالهی را شهاب گردان مهار کرد.

گل مساوی: در دقیقه 85 با اشتباه حمیدعلی عسگر توپ در محوطه شش قدم پرسپولیس به مهدی شریفی مهاجم سپاهان رسید و او هم با یک ضربه آرام گل مساوی سپاهان را به ثمر رساند. علی‌عسگر در این فصل اشتباه‌های زیادی داشته و بارها توپ را در نقاط حساس زمین لو داده است در بازی با استقلال خوزستان هم که پرسپولیس گل مساوی را دریافت کرد که در آن گل هم علی‌عسگر نقش داشت.

گل دوم سپاهان: در دقیقه 90+3 پاس احسان حاج‌صفی در محوطه جریمه  به پریرا رسید و این مهاجم هم با یک ضربه دقیق گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

محمدرضا اکبریان داور مسابقه به هادی نوروزی و مهدی طارمی از پرسپولیس و احسان حاج‌صفی و وریا غفوری و جواهیر سوکای  از سپاهان کارت زرد نشان داد.

این اولین مسابقه‌ای است که برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشست و سرمربی حریف هم حسین فرکی که سال‌ها دستیار برانکو در تیم ملی ایران بود.

به این ترتیب پرسپولیس با حضور برانکو هم در ورزشگاه آزادی نتوانست به پیروزی برسد و سرخپوشان با این باخت 29 امتیازی  در رده نهم باقی ماندند و سپاهان هم با 47  امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. به این ترتیب پرسپولیس همچنان شانس سقوط دارد.

ترکیب پرسپولیس:
سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محمدرضا خان‌زاده، مایکل اومانیا، حمیدرضا علی‌عسگری، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی، هادی نوروزی، فرناندو گابریل( از دقیقه 65 پیام صادقیان)، مهدی طارمی( از دقیقه 78 علی علیپور )و محمد نوری

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب تیم سپاهان:
شهاب گردان، هادی عقیلی، علی احمدی( از دقیقه 57 حسین پاپی)، عبدالله کرمی،محرم نوید کیا( از دقیقه 56 رسول نوید‌کیا)، علی کریمی، مهدی شریفی( از دقیقه 90+1 جواهیر سوکای)، وریا غفوری، احسان حاج صفی، لویسا پریرا، اوزیل موسی اف

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو : پرسپولیس با برانکو هم باخت/ پاس گل طلایی علی‌عسگر به سپاهانی‌ها!