پرسپولیس از لیگ فوتسال كنار گذاشته شد :       تیم چهاردهم از بین بنیادمسکن ...



 

 

پرسپولیس , سایت پرسپولیس , فوتسال

 

تیم چهاردهم از بین بنیادمسکن و فرش‌آرا مشخص می‌شود

پرسپولیس از لیگ فوتسال كنار گذاشته شد

با حذف تیم پرسپولیس از لیگ 90 به دلیل عدم ارسال مدارک به کمیته فوتسال، تیم‌های بنیادمسکن فارس و فرش‌آرای مشهد روز جمعه برای تعیین تیم چهاردهم به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیسی‌ها که قصد داشتند امسال با جذب حسین شمس و وحید شمسایی تیم خوبی را روانه لیگ 90 کنند، بعد از عقد قرارداد شمسایی با گیتی‌پسند با وجود داشتن قرارداد داخلی با این تیم، اعلام کردند در صورت عدم رسیدگی به این موضوع از شرکت در لیگ خودداری کرده و تیم فوتسال‌شان را منحل خواهند کرد.

با توجه به اینکه کمیته فوتسال از قبل اعلام کرده بود قراردادهای داخلی فاقد وجاهت قانونی است، حضور شمسایی در گیتی‌پسند را نیز قانونی دانست تا پرسپولیسی‌ها تیم فوتسال‌شان را منحل کنند.

روز گذشته نیز حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال اعلام کرد که از این تیم خداحافظی کرده و پرسپولیسی‌ها نیز از سوی کمیته فوتسال تهدید شدند اگر تا ساعت 24 روز سه‌شنبه (آخرین روز فصل نقل و انتقالات) مدارک‌شان را به فدراسیون تحویل ندهند، یک تیم جایگزین‌شان خواهد شد.

پس از اینکه پرسپولیسی‌ها مدارکشان را تحویل ندادند، از ساعت 17 روز جمعه هفته جاری 2 تیم بنیاد مسکن شیراز و فرش‌آرای مشهد به مصاف هم خواهند رفت تا تیم پیروز این دیدار تیم چهاردهم لیگ برتر لقب بگیرد.لیگ 90 از روز هشت شهریور آغاز خواهد شد.


ویدیو : پرسپولیس از لیگ فوتسال كنار گذاشته شد