پرده از راز جنایت قاتل 50 ساله برداشته شد : اخبار حوادث - پرده از راز جنایت ...



اخبار حوادث - پرده از راز جنایت قاتل 50 ساله برداشته شد

دادستان عمومی وانقلاب فردوس گفت: با تلاش و پیگیری مستمر و شبانه‌روزی ماموران انتظامی این شهرستان پرده از راز جنایت قاتل50 ساله برداشته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نسایی اظهار کرد: در تاریخ 27 شهریورماه سال جاری، جنازه زنی حدوداً 45 ساله در 25 کیلومتری محور باغستان به گناباد توسط چند نفر چوپان مشاهده و به پلیس اطلاع داده شد.

 

وی افزود: جسد سالم مجهول‌الهویه و هیچ مدرک شناسایی همراه وی نبود و همچنین آثار خفگی نیز در بدن مقتول قابل مشاهده بود.

 

دادستان عمومی و انقلاب فردوس تصریح کرد: در تاریخ پنجم آذرماه با تحقیقات، تلاش شبانه‌روزی و مستمر ماموران آگاهی شهرستان و نیز با استفاده از امکانات فنی و پلیسی هویت مقتول شناسایی شد.

 

نسایی یادآور شد: پس از مشخص شدن هویت مقتول(ع ـ ق)، ظن ماموران نسبت به بستگان نزدیک وی زیاد شد که با تلاش مستمر و تدابیر لازم دادسرای شهرستان و با تلاش نفس‌گیر و شبانه‌روزی ماموران انتظامی، در کمتر از 48 ساعت از زمان شناسایی هویت مقتول، قاتل 50 ساله(س-ع) در یک عملیات غافل‌گیرانه در شهرستان طبس دستگیر شد.

 

وی گفت: قاتل در ابتدای امر منکر قضیه بود ولی پس از ارائه دلایل و مستندات کافی از سوی پلیس، لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت قتل (ع ـ ق) برداشت و به زودی نیز در دادگاه کیفری خراسان جنوبی محاکمه می‌شود.

 

عصبانیت و کینه انگیزه قاتل برای قتل

قاتل در اظهارات خود در پرونده این جنایت اظهار داشته که مقتول همسر اولم بود و مدت پنج سال نیز با وی زندگی کردم و ماحصل زندگیمان نیز یک فرزند پسر بود، پس از اینکه متوجه شدم همسرم انحرافات جنسی و اعتیاد دارد وی را طلاق داده و از او جدا شدم.

 

در سال جاری با مراجعه به خانواده همسرم، مجدداً با او ازدواج کرده و چندماهی نیز با هم زندگی کردیم ولی پس از مدتی متوجه شدم که وی همچنان دچار انحرافات جنسی و اعتیاد به مواد مخدر است و چندین بار وی را نصیحت و به او در این ارتباط متذکر نیز شدم.

 

قاتل انگیزه جنایت خود را اختلاف خانوادگی و اعتیاد مقتول عنوان کرده و زمانی که عصبانیت و کینه وی از مقتول زیاد شده بود وی را به بهانه دیدار با خانواده سوار خودرو کرد و از سمت طبس به راه افتاد و در راه پس از کشتن مقتول، جسد وی را در حاشیه جاده رها کرد.

اخبار حوادث -  هموطن

 


ویدیو : پرده از راز جنایت قاتل 50 ساله برداشته شد