پردرآمدترین بازیگران مرد سال 2014 : براساس بررسی های جدید پایگاه رتبه سنجی ...


براساس بررسی های جدید پایگاه رتبه سنجی نوربس در سال 2014، «رابرت داونی جی آر» بازیگر نقش«مردآهنی» برای دومین سال پیاپی، عنوان پردرآمدترین بازیگر مرد سال 2014 را بدست آورد. سینما خبر: براساس بررسی های جدید پایگاه رتبه سنجی نوربس در سال 2014، «رابرت داونی جی آر» بازیگر نقش«مردآهنی» برای دومین سال پیاپی، عنوان پردرآمدترین بازیگر مرد سال 2014 را بدست آورد.

«رابرت داونی جونیور» : 75 میلیون دلار

براساس این گزارش درآمد رابرت داونی جی آر از ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 تغییری نكرده همانند سال گذشته باثروت 75میلیون دلاری عنوان پردرآمدترین بازیگر مرد سال را برای دومین بار یدك می كشد.

«داونی» در حالی این عنوان را بدست آورد كه در سال 2014 هیچ فیلم پرفروشی را به اكران نرسانده است و تنها در فیلم «سرآشپز» به كارگردانی «جان فاوریو» ظاهر شده است ولی مسلم است كه این درآمد از فیلم كم فروشی همچون «سرآشپز» نبوده است و همچنان از تبعات فروش فیلم «مردآهنی 3» است. از سویی او تا پایان سال 2013 از سود فروش این فیلم میلیاردی بهره برده است. «مردآهنی 3» با یك میلیارد و 200 میلیون دلار سومین فیلم باشگاه میلیاردیها است. «داونی» درحال حاضر نقش پلیس آهنی را در «انتقامجویان 2» احیا می كند.

پردرآمدترین بازیگران 2016 , فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان , پردرآمدترین بازیگران هالیوود

دوآین جانسون: 52 میلیون دلار

«جانسون» موفقیتهای پی در پی در فیلمهای «جی آی جو» و «سریع خشن» بدست آورد. او با بازی در فیلمهای «هركول»(2014) و سن آندریاس(2015) همچنان موقعیت خود را در جدول پردرآمدهای هالیوود حفظ كرده است.

پردرآمدترین بازیگران جهان , فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد دنیا تصاویر , پردرآمدترین بازیگران زن ایرانی

«بردلی كوپر» : 46 میلیون دلار

«كوپر»با بازی در فیلم «خماری»، «كتاب بارقه امید» و «زدوبند آمریكایی» موقعیت خود را در جدول سلبریتی 100 ارتقا داد. او با صداپیشگی «راكت راكون» در فیلم «نگهبانان كهكشان» همچنان در فهرست پردرآمدهای هالیوود باقی خواهد ماند.

پردرآمدترین بازیگران ایران , بازیگران ایرانی جام جهانی 2014 , پردرآمدترین بازیگران

«لئوناردو دی كاپریو» :39 میلیون دلار

هرچند بازی در فیلم«گرگ وال استریت» یك ریسك سینمایی برای دی كاپریو بود، ولی حضور او در فیلمهای «جانگو» و "گتسبی بزرگ» همچنان او را در فهرست پردرآمدهای هالیوود نگه داشته است.

فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد دنیا , فهریت پردرآمدترین بازیگران مرد دنیا , لیست پردرآمدترین بازیگران مرد دنیا

«كریس همسورث» : 37 میلیون دلار

دو قسمت فیلم پرفروش «تور» و در ادامه بازی در فیلم «سایبر» برای همسورث كافی است كه در فهرست پردرآمدهای هالیوود قرار  بگیرد.

لیست پردرآمدترین بازیگران هالیوود , 2014 , بازیگران

«لیام نیسون» : 36 میلیون دلار

ستاره اكشن فیلم «تیكن» با امضاء قرارداد قسمت سوم درفهرست وارد شده است.

عکس بازیگران , بیوگرافی بازیگران , بازیگران زن ایرانی

«بن افلك» : 35 میلیون دلار

تنها قرارداد بازی در فیلم «بتمن مقابل سوپرمن» برای «بن افلك» كافی است كه او را تا 5 سال آینده در فهرست پردرآمدترین بازیگران نگه دارد.

بازیگران پورنو , اخبار بازیگران , بازیگران ایرانی

«كریستین بیل» : 35 میلیون دلار

«بیل» امسال دومین نامزدی اسكار را برای بازی در فیلم زد وبند آمریكایی بدست آورد. او به زدی در فیلم پرهزینه «اكسدوس» ساخته ریدلی اسكات روی پرده می رود.

عکس بازیگران زن ایرانی , بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه , لیست بازیگران زن ایرانی

«ویل اسمیت»: 32 میلیون دلار

اگرچه فیلم «پس از زمین» یك شكست سینمایی بزرگ برای اسمیت بود ولی دنیای تهیه كنندگی و حضور در فیلم «آنی» همچنان اسمیت را در فهرست بازیگران پردرامد نگه داشته است.

بازیگران سریال ماه و پلنگ , عکس جدید بازیگران , اینستاگرام بازیگران

«مارك والبرگ» : 32 میلیون دلار

فیلمهای والبرگ در سالهای قبل كمتر از 500 میلیون دلار نبوده است. نمونه آن «تد» و «تنها بازمانده» است. او در ماه جاری با فیلم «ترانسفورمر4» روی پرده رفته و به نظر می رسد رتبه او در سالهای آینده بالاتر رود.

بازیگران هشت و نیم دقیقه , عکس بازیگران ایرانی , عکس های بازیگران


ویدیو : پردرآمدترین بازیگران مرد سال 2014