پرتره های حبابی +عکس : پرتره های حبابی +عکس "" Bradley Hart" هنرمند کانادایی ...



پرتره های حبابی +عکس

"" Bradley Hart" هنرمند کانادایی است که این روزها سر خودش را به نقاشی کشیدن با ضربگیرهای حبابی که برای بسیاری از نوجوانان و البته بزرگسالان حس نوستالژی را به همراه دارد گرم کرده است.

 بسیاری از هنرمندان هستند که دوست ندارند تنها زمان خودشان را به نقاشی کشیدن روی بوم بگذرانند و میخواهند تا خلاقیت و استعداد خود را به نوعی دیگر به همه نشان دهند.

" Bradley Hart" هنرمند کانادایی است که این روزها سر خودش را به نقاشی کشیدن با ضربگیرهای حبابی که برای بسیاری از نوجوانان و البته بزرگسالان حس نوستالژی را به همراه دارد گرم کرده است.

پرتره , عکاسی پرتره , عکس پرتره

 

در ابتدا شاید کار او بسیار ساده و بدون هیچ خلاقیتی به نظر برسد اما در اصل هنری بسیار سخت و درنوع خود منحصر به فرد است. او رنگ های مختلف را با سرنگ وارد حباب ها می کند و در انتها یک نقاشی خاص را تحویل می دهد.

اینگونه نقاشی کردن باعث شده است تا پرتره های آن به صورت پیکسلی باشد. "بردلی" در مورد نقاشی ها می گوید: این کار بسیار سخت چرا که هر بار اشتباه وارد کردن رنگ ها در حباب دیگر کل نقاشی را از بین می برد و لکه ای اضافه روی آن ایجاد می کند.

این هنرمند این روزها قصد دارد چهره تمام افراد معروف دنیا را در این ضربگیر ها در بیاورد و پس از آن نمایشگاهی از کل کارهایش برپا می کند./باشگاه خبرنگاران

پرتره چیست , پرتره چهره , جواهر سازی پرتره

 

نقاشی پرتره , معنی پرتره , پرتره ]dsj


ویدیو : پرتره های حبابی +عکس