پربیننده ترین سریال های سال 2013 : سپتامبر فصل شروع سریال هاست. از سریال های ...


سپتامبر فصل شروع سریال هاست. از سریال های قدیمی که قسمت های قبل آن را در سال های گذشته دیده بودیم تا سریال های جدیدی که می توانند به راحتی خودشان را در دل بینندگان جا بدهند.

روزنامه تماشا: سپتامبر فصل شروع سریال هاست. از سریال های قدیمی که قسمت های قبل آن را در سال های گذشته دیده بودیم تا سریال های جدیدی که می توانند به راحتی خودشان را در دل بینندگان جا بدهند.

سایت امپایر آنلاین لیستی از سریال هایی که قرار است امسال روی آنتن بروند را تهیه کرده است. این 10 سریال، گلچین شده سریال های جدیدی است که می توانند خوب باشند. حالا یا داستان جذابی دارند، یا تیم تهیه کننده اش سابقه خوبی از خودشان به جا گذاشته اند یا اینکه ترکیب بازیگرانش نوید از خوبی سریال می دهد.

ماموران مارول


زمانی که نام این سریال به سر زبان ها افتاد، بسیاری از علاقمندان از روی نام سریال گمان کردند که قرار است سریال تازه ای ساخته شود و ابرقهرمانان هم در آن حضور داشته باشند اما خب اینطور نیست. این سریال داستانی پلیسی جنایی دارد و قرار بر این است که هر قسمت یک پرونده هیجان انگیز پلیسی را به سرانجام برساند. بر اساس نظرسنجی های انجام شده، این سریال یکی از پرطرفدارترین سریال های سال 2013 خواهد شد.

لیست بهترین و پربیننده ترین سریال های ترکیه ای کدامند , پربیننده ترین سریال خارجی 2016 , پربیننده ترین سریال دنیا



در مورد پسربچه

سریال تازه ای به نام «در مورد یک پسربچه» قرار است همین سپتامبر روی آنتن برود. داستانش در مورد یک آهنگساز موفق و خوشبخت است که از زندگی اش لذت می برد. این خوشحالی تنها تا زمانی دوام دارد که با یک مادر تنها آشنا می شود و ریتم زندگی اش دگرگون می شود. اگر اهل سریال های کمدی خانوادگی هستید، این سریالی است که به راحتی می تواند شما را راضی کند.

پربیننده ترین سریال های خارجی , برترین و پربیننده ترین سریال ها , پربیننده ترین سریال های خارجی 2015




تقریبا آدم

کمپانی «بد روبات» همچنان تلاش دارد که از داستان های تخیلی، سریال های پرطرفدار تولید کند و اینطور که شواهد نشان می دهد تقریبا موفق است. این بار داستان یک پلیس را در زمان آینده روایت می کند، جایی که بشر و سیستم اندروید با هم برای نگه داشتن زمین تلاش می کنند اما این پلیس اصلا از وظیفه ای که دارد راضی نیست و به دنبال راهی است که تمام روبات ها و سیستم های هوشمند را از زمین محو کند. در این میان با یک روبات استثنایی روبرو می شود و داستان با ماجراهای غیرمنتظره ادامه پیدا می کند.



باور


«بد روبات» این فصل سریال های زیادی را روی آنتن می فرستد و همه داستان های فانتزی و تخلیلی دارند که می توانند به راحتی مخاطبان را پای تلویزیون میخکوب کنند.

«باور» در مورد دختری است که قدرت های ویژه دارد اما به راحتی نمی تواند قدرتش را کنترل کند. عده زیادی در داستان حضور دارند که می خواهند از او مراقبت کنند اما اتفاق های غیرمنتظره این اجازه را به آنها نمی دهد. عده ای از منتقدان سریال را با «4400» مقایسه کرده اند و عقیده دارند «باور» با همان حال و هوا ساخته شده است.

پربیننده ترین سریال ها , درمورد lost، پربیننده ترین سریال جهانی , پربیننده ترین اخبار




لیست سیاه

داستان در مورد لیست بلندبالایی از مخوف ترین جنایتکاران در دنیاست اما در رأس آنها کسی قرار دارد که قهرمان اصلی داستان است و سازمان اف بی آی به شدت به دنبال راهی است که او را دستگیر کند. به عقیده آنها این فرد خطرناکترین جنایتکاری است که تا به حال به دنیا آمده است.

به هر حال او دستگیر می شود اما لیستی از مخوف ترین جنایتکاران را با خود به همراه دارد و این لیست برگ برنده او است. او آزاد می شود، به شرطی که تمام افراد حاضر در این لیست به گوشه زندان بروند. داستان جذابی که طرفداران سریال های پلیسی را به راحتی وسوسه می کند.

پربیننده ترین اخبار روز , پربیننده ترین , پربیننده ترین سایتهای ایرانی



دراکولا

طرفداران سریال های خون آشامی از همین حالا در انتظار نماش این سریال هستند.سریال «دراکولا» قرار است داستان «دراکولای برام استوکر» را به تصویر بکشد. بعد از این همه سریال خون آشامی که تا به حال پخش شده و هر کدام با نقص های خود طرفداران زیادی را از دست داده است، به نظر می رسد که «دراکولا» گزینه ای است که تمام هواداران را خوشحال می کند. هر چند که داستان سریال چند تغییر کوچک دارد اما خب خیلی بهتر از خون آشامانی است که در طول روز با یک طلسم جادوگری راه می روند!

پربیننده ترین کانال های تلگرام , محبوب ترین سریال ها , پربیننده ترین خبرها



گروه مربوطه

این سریال حال و هوایی شبیه فیلم «مردگان» اسکورسیزی دارد، با یک داستان کلاسیک. افسر پلیسی در داستان حضور دارد که با تمام گروه های خلافکار لس آنچلس در ارتباط است. به اصطلاح خبرچینی می کند و از دستگیری آنها جلوگیری می کند اما خب دستش رو می شود و هر کاری می کند که سابقه درخشانش در پلیس لس آنجلس خراب نشود.

این هم از آن دسته سریال هایی است که منتقدان به محبوبیت آن شک ندارند و عقیده دارند که یکی از بهترین سریال های سال خواهد شد.



هوش


به نظر می رسد امسال سریال ها زیادی با تکنولوژی همراه است و داستان های زیادی از خیالپردازی های بشر با این سریال ها به تصویر کشیده شده است.

«هوش» داستان یک برنامه کاملا پیشرفته است که روی مغز آدم ها نصب می شود و اطلاعات را به راحتی پردازش می کند. به کمک این دستگاه یا برنامه می توان به رازهای زیادی پی برد اما خب کسی که این برنامه رویش نصب می شود، تبدیل به یک یاغی می شود و داستان ادامه پیدا می کند.



معلم بد


چند سال پیش فیلم سینمایی اش به اکران درامد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. تهیه کنندگان این استقبال را آنقدر جدی گرفتند که برای ساخت سریال دست به کار شدند. آنها برای اینکه محبوبیت این سریال از بین نرود، می خواستند از همان بازیگران استفاده کنند اما نشد.

کامرون دیاز، جیسون سیگال و جاستین تیمبرلیک بازیگران این فیلم بودند و خط داستان سریال هم بر اساس همان چیزی است که در فیلم دیده ایم. تهیه کنندگان نسبت به موفقیت این سریال امید زیادی دارند، امیدی که بسیاری از منتقدان آن را واهی می خوانند اما خب عموم مردم سلیقه غیرقابل پیش بینی دارند و ممکن است که این سریال رکورد بینندگان را در سال آینده بزند!



اسلیپی هالو


چند سال پیش «اسلیپی هالو» با بازی جانی دپ روی پرده سینماها آمد. در کارنامه کاری او، این فیلم یکی از بهترین هاست و عده زیادی طرفدار داستان آن هستند. خب این هم یکی از سریال هایی است که بسیاری در انتظار نمایش آن به سر می برند. یک داستان کلاسیک با کمی دخل و تصرف قرار است همین فصل به نمایش دربیاید و یکی از بهترین سریال ها شود.

نکته جالب این است که نویسنده «ترنسفورمرز» و «استارترک» هر دو فیلمنامه این سریال را نوشته اند و یکی از امیدهای منتقدان برای دیدن یک سریال خوب است.

پربیننده ترین مطالب تصویری , پردرآمد ترین خوانندگان امریکن آیدل در سال 2013 , جدید ترین سریال های خارجی


ویدیو : پربیننده ترین سریال های سال 2013