پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (3) : برای اینکه پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های ...


برای اینکه پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را بهتر بشناسید در این مطلب که به صورت سریالی و در 5 قسمت تهیه شده است، با ما همراه باشید.



 پادشا: برای اینکه پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را بهتر بشناسید در این مطلب که به صورت سریالی و در 5 قسمت تهیه شده است، با ما همراه باشید.

21. بازار پارک پَلیِس – سیاتل

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: 10,000,000

مطالب مرتبط:

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (1)

 
پربازدیدترین جاذبه های گردشگری دنیا , جاذبه های گردشگری آلوده دنیا , عکس جاذبه های گردشگری دنیا

یکی از قدیمی ترین بازارهای کشاورزی در ایالت متحده پارک پَلیس است که حدودا از سال 1907 میلادی در این منطقه ساخته شده است. این بازار اکنون برای انواع سوغاتی های محلی سیاتل، رستوران غذاهای دریایی، ماهی فروش ها و انواع ماهی های سالمون و هنر اینستالیشن شهرت دارد.


22. زوکالو – مکزیکو

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: 10,000,000

جاذبه های گردشگری دنیا , پربازدیدترین جاذبه های توریستی دنیا عکس , جاذبه گردشگری دنیا

این قصر بزرگ در مرکز تاریخی شهر مکزیکو سالانه پذیرای حدود 10 میلیون گردشگر از سراسر جهان است. علاوه بر این گردشگران، 35 میلیون نفر جمعیت خود مکزیک نیز از Zócalo و هنرهای ساختاری بنای آن دیدن می کنند. این قصر چسبیده به کلیسای جامع شهر مکزیک و قصر ملی قرار دارد.


23. پادشاهی حیوانات دیزنی – تفرج‌گاه دیزنی‌لند در فلوریدا

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: 9,686,000

برترین جاذبه گردشگری دنیا , پربازدیدترین جاذبه های گردشگری بریتانیا کدامند؟ , جاذبه های گردشگری

دوباره به آمریکا و فلوریدا و دیزنی‌لند بازگشتیم. این پارک حیوانات از سال 1989 میلادی تا کنون محل نمایش میکی ماوس و گوریل های پشت نقره ای است. این پارک تقریبا نوعی موزه، باغ وحش و پارک است و انواع تفریحات هیجان انگیز را می توان آنجا تجربه کرد. سافاری کلیمانجارو یا مجسمه درخت زندگی 14 طبقه که شکل 325 نوع حیوان روی آن حک شده است از جمله دیدنی های این پارک هستند.


24. استودیو هالیوود دیزنی - تفرج‌گاه دیزنی‌لند در فلوریدا

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: 9,603,000

جاذبه های گردشگری ایران , جاذبه های گردشگری تهران , جاذبه های گردشگری گرجستان

تفرج‌گاه دیزنی‌لند فلوریدا در آمریکا در هر حال جزو پربازدیدکننده ترین جاذبه های گردشگری دنیا است و همه بخش های آنها همچون استودیو هالیوود نیز سالانه حدود 10 میلیون گردشگر را به سمت خود جذب می کنند. این استودیو از سال 1989 میلادی در این منطقه قرار دارد و مساحت آن حدود 0.623  کیلومتر مربع است و خیابان و شبکه و ساختمان های متعدد دارد. در ضمن، در این مکان می توانید  ماکت های عصر طلایی فیلم قصر پیکسار و ... را مشاهده کنید.


25. پارک ملی  کوهستان Great Smoky

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: 9,463,538

جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های گردشگری استرالیا , جاذبه های گردشگری استانبول

سرزمین سرخپوستان چروکی در آمریکا در حال حاضر یکی از پارک های ملی بسیار زیبا است که در سال 1940 میلادی گشایش یافته است و مساحتی حدود 2105 کیلومتر مربع از تنسی تا کالرولینای شمالی را در برگرفته است. این جنگل توسط کوه های آپالاچ به دونیم تقسیم شده است. پس از بالا رفتن از کوه  و رسیدن به قله چیمنی می توانید مناظر و چشم اندازهای بسیار زیبایی را مشاهده و بزرگی خدا را شکر کنید.


26. دیوار بزرگ چین – چین

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: 9,000,000

جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های گردشگری تفلیس , جاذبه گردشگری

این سازه که بیش از دوهزار سال قدمت دارد یکی از پربازدیدکننده ترین مکان های توریستی جهان است. گفته می شود این دیوار از فضا قابل مشاهده است البته این گفته بارها و به روش های مختلف تکذیب شده است. اما در اصل ماجرا فرقی ندارد زیرا این دیوار واقعا بزرگ است و همچون دم اژدها از شرق تا غرب چین را در برگرفته است. این دیوار 8851 کیلومتر طول دارد و زیباترین بخش آن جایی در نزدیکی های بیجینگ است.


27. بندرگاه خیابان جنوبی – نیویورک

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: 9,000,000

جاذبه های گردشگری کیش , معرفی جاذبه های گردشگری ایران , جاذبه های گردشگری مالزی

این سایت رودخانه شرقی در روزهای کم رونق منهتن در دهه 1600 میلادی یکی از مکان های پررونق با انواع رستوران و اسکله بوده است. اسکله های این مکان همچون اسکله شماره 17 اکنون به یک پاساژ تبدیل شده اند.


28. اسکله دریایی – شیکاگو

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: 8,690,000

جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های گردشگری اصفهان , جاذبه های گردشگری باکو

این اسکله یادآور ارتش در جنگ جهانی اول است و شامل انواع کارناوال های ارتشی، رقص فواره ها، کیوسک زیورآلات، تئاتر IMAX و رستوران هایی متعدد با غذاهای محلی است. موزه از آثار هنری هنرمندانی همچون فرانک لیویلد رایت و لوئیس تیفانی نیز وجود دارد. 


29. موزه لوور پاریس

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: 8,500,000

جاذبه های گردشگری جهان , جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های گردشگری روسیه

بزرگ ترین موزه دنیا از نظر آثار هنری و معماری ساختمان موزه مورد توجه گردشگران قرار دارد. هرم شیشه ای موجود در حیات این موزه نیز خود، یکی از جاذبه های اصلی برای دوستداران هنر است. در این هرم حدود 35 هزار شاهکار هنری نگهداری می شود. انواع نقاشی های مشهور دنیا همچون مونالیزا را می توان در این موزه از نزدیک مشاهده کرد.


30. موزه هوا و فضا ملی – واشنگتن دی‌سی

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: 8,300,000

جاذبه های گردشگری تبریز , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های گردشگری شیراز

بزرگ ترین مجموعه تاریخی هواپیما و ناوهای فضایی در دنیا، موزه هوا و فضا ملی آمریکا است. این مجموعه حدود 50 هزار ناو هوایی در خود دارد که هنوز از آنها استفاده می شود. این موزه در سال 1976 میلادی گشایش یافته است  و برای کوچک و بزرگ جذاب است و گردشگران متعددی از سراسر دنیا از آن بازدید می کنند.


ویدیو : پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (3)