«پدیده» منحل می‌شود؟! : همان طور که پیش‌بینی می‌شد مشکلات مالی که گریبان مجموعه ...


همان طور که پیش‌بینی می‌شد مشکلات مالی که گریبان مجموعه پدیده را گرفته بود، این روزها بیش از هر وقت دیگر به تیمش رخنه کرده و حالا 3بازیکن تاثیرگذار مشهدی‌ها در آستانه دیدار با پیکان به دلیل پاس نشدن چک هایشان تمرینات را ترک کردند. خبرگزاری فارس: همان طور که پیش‌بینی می‌شد مشکلات مالی که گریبان مجموعه پدیده را گرفته بود، این روزها بیش از هر وقت دیگر به تیمش رخنه کرده و حالا 3بازیکن تاثیرگذار مشهدی‌ها در آستانه دیدار با پیکان به دلیل پاس نشدن چک هایشان تمرینات را ترک کردند.

«محمد صلصالی، محمد غلامی و محمدمهدی نظری سه بازیکن تیم پدیده به دلیل پاس نشدن چک هایشان تمرین را رها کردند و حاضر نشدند در آستانه بازی با پیکان همراه تیم تمرین کنند.»

همان طور که قبلا مرزبان هم در نشست خبری گفته بود قرار بود باشگاه پدیده امروز چک تعدادی از بازیکنان را پاس کند که به دلیل مشکلات مالی این اتفاق رخ نداد و مشخص نیست در حالی که کاروان پدیده فردا در ساعت 16 باید راهی تهران شود این سفر انجام می شود یا خیر؟!

همچنین تعدادی دیگر از بازیکنان غیر بومی پدیده از مشکلات مالی به مدیران باشگاه گله کردند و این احتمال وجود دارد آنها هم تمرینات را تحریم کنند.

مسئولان تیم پدیده که البته فقط مدیرعامل‌شان «جواد وطنخواه» ماهیت روشنی دارد این روزها در پی حل مشکلات هستند، آن‌ها که امیدوار بودند با معرفی هیات مدیره قدرتمند اوضاع تیم‌شان را سر و سامان ببخشند، حالا حکایت یک بام و دو هوا را دارند؛ به طوری که در اسامی معرفی شده به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه پدیده، در سایت باشگاه با آن‌چه در سایت رسمی شرکت پدیده معرفی شده، متفاوت است و اتفاقا در این تفاوت‌ها نام 2عضوی به چشم می‌خورد که اصلا با یکدیگر میانه خوبی ندارند و بارها با اختلاف و درگیری زمینه به حاشیه کشیده شدن مدیریت باشگاه را فراهم کرده‌اند.

آن‌چه که این روزها در مشهد به گوش می‌رسد این است که با توجه به این اتفاقات حتی احتمال انحلال تیم پدیده نیز وجود دارد.


ویدیو : «پدیده» منحل می‌شود؟!