پدر کاوانی زندانی شد : پدر مهاجم تیم ملی اروگوئه به‌خاطر حادثه رانندگی اخیرش ...


پدر مهاجم تیم ملی اروگوئه به‌خاطر حادثه رانندگی اخیرش که منجر به مرگ یک شهروند اروگوئه‌ای شد، مقصر شناخته و به حبس محکوم شد. خبرگزاری تسنیم: لوئیس کاوانی، پدر ادینسون کاوانی مهاجم تیم ملی اروگوئه که دو روز پیش در یک سانحه رانندگی یک موتورسوار 19 ساله را کشت، مجرم شناخته شده و به حبس محکوم شده است.

طبق اعلام پلیس اروگوئه، لوئیس کاوانی پیش از این حادثه در یک ضیافت شام مشروبات الکلی مصرف کرده و با حالتی غیرعادی پشت فرمان نشسته و به همین دلیل مرتکب تخلف شده است.

پدر مهاجم پاری‌سن‌ژرمن در حادثه‌ای که صبح سه‌شنبه در شهر سالتو اروگوئه رخ داد، در یک تقاطع به شدت با خودروی خود یک موتورسیکلت را واژگون و جراحات شدیدی به راکب موتور وارد کرد که منجر به مرگ وی شد. پلیس در محل حادثه از لوئیس کاوانی تست مصرف مشروبات الکلی گرفت و نتیجه آن مثبت بود.

این ماجرا روی ادینسون کاوانی و دیگر اعضای تیم ملی اروگوئه در اردوی آنها در شیلی تأثیر روانی منفی گذاشت. در حالی که گفته می‌شد مهاجم پیشین ناپولی ممکن است رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را برای رسیدگی به وضعیت پدرش ترک کند، او در شیلی ماند، هر چند در بازی بامداد امروز (پنجشنبه) مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برابر شیلی میزبان که با شکست یک بر صفر اروگوئه‌ همراه بود، نه تنها کاری از پیش نبرد بلکه در دقیقه 63 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا خاطرات تلخش از کوپا آمه‌ریکای 2015 تکمیل شود.


ویدیو : پدر کاوانی زندانی شد