پدر ترک کرده، دختر شیشه ای را كشت :     متهم در دادگاه: خودم معتاد بودم و ...



 

سوراخ کرده شیشه معمولی , دختر بهاره رهنما در چه فیلمی بازی کرده , عکس دختر

 

متهم در دادگاه: خودم معتاد بودم و نمی خواستم دخترم بدبخت شود.پدری كه دخترش را به دلیل مصرف شیشه به قتل رسانده است در دفاعیاتش گفت، خودش هم سال ها اعتیاد داشت و نمی توانست شاهد اعتیاد و از بین رفتن فرزندش باشد.

 

این پدر پنج ماه قبل دختر ۲۴ ساله اش را با كمربند خفه و بعد اعضای خانواده اش را با خبر كرد. در ابتدای جلسه محاكمه این متهم كه صبح دیروز برگزار شد سیدرضایی، نماینده دادستان تهران در توضیح كیفرخواست گفت: ۲۴ مرداد به پلیس خبر دادند دختری جوان به نام لاله به دست پدرش كشته شده است.

تحقیقات پلیس نشان داد قاتل لاله، پدرش است. نماینده دادستان تهران در ادامه گفت: با توجه به مدارك به دست آمده و از آنجا كه مادر مقتول به عنوان تنها ولی دم اعلام رضایت كرده است درخواست صدور حكم قانونی را دارم. در ادامه مادر مقتول در جایگاه حاضر شد. او كه در تمام مدت گریه می كرد، گفت: دخترم خیلی سركش بود، خیلی ما را اذیت می كرد البته من باور دارم شوهرم او را به عمد نكشت چون او را خیلی دوست داشت. از وقتی دخترم معتاد شده بود همه اعضای خانواده عذاب می كشیدند. او با پسری رابطه داشت و با هم مواد می كشیدند. یكی از دختران فامیل اعتیاد داشت و شوهرم او را برای ترك برده بود. از وقتی حال آن دختر را دیده بود می گفت می ترسم لاله هم مثل او شود. این زن ادامه داد: من رضایت دادم چون می دانم شوهرم از روی عمد این كار را نكرده است. از دادگاه هم درخواست دارم با توجه به اینكه من و دختر كوچكم تنها هستیم حكمی بدهد كه ما عذاب نكشیم.

سپس خواهر بزرگ مقتول صحبت كرد. او گفت: لاله مدتی قبل از مرگش از خانه من دزدی كرده بود، او انگشتر شوهرم را دزدیده بود. هرچه گفتیم آن را پس بده زیر بار نرفت و گفت دزدی كار او نیست، در حالی كه روبه روی خانه ما یك شركت است كه دوربین مدار بسته دارد و ما فیلم آن را دیدیم و شوهرم آن را به دادگاه هم ارایه داد البته شوهرم مدتی صبر كرد تا لاله انگشتر را پس دهد وقتی دید او حاضر نیست دزدی را قبول كند، شكایت كرد.

در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد. او گفت: من اتهام قتل را قبول دارم. لاله دخترم به دست من كشته شد اما قصدی در قتلش نداشتم. او در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود گفت: مدتی بود می دانستم دخترم معتاد شده است. خودش كار می كرد و پول توجیبی هم می گرفت و همه آن را خرج مواد خودش و یك پسر می كرد. چندبار به او گفتم دست از این كار بردار اما زیر بار نمی رفت و می گفت اعتیاد ندارد. كار به جایی رسیده بود كه از خانه خواهرش هم دزدی می كرد و آبروی ما را همه جا برده بود. او انگشتر دامادم را دزدیده و آن را به پسر مورد علاقه اش داده بود تا بفروشد و با هم مواد بكشند. بارها به لاله گفتم بیا برویم انگشتر را پس بگیریم و از آن پسر شكایت كنیم اما جواب می داد آدرس آن پسر را ندارد. هرچه می گفتم او تو را گول زده و این زندگی عاقبت ندارد، قبول نمی كرد.

متهم ادامه داد: «لاله همه را كلافه كرده و آبرویمان را همه جا برده بود. تا اینكه روز حادثه كنترلم را از دست دادم و دیگر نتوانستم بر خودم مسلط شوم. آن روز داشت از خانه بیرون می رفت من در حمام بودم و می خواستم دوش بگیرم، دیدم دارد لباس می پوشد. پرسیدم كجا می روی گفت با دوستانم قرار دارم، گفتم نباید بیرون بروی چون می دانم می خواهی شیشه بكشی، جواب داد كه هركاری دوست داشته باشد، انجام می دهد. از حمام بیرون رفتم و او را در پاگرد گرفتم و به خانه بردم. گفتم اجازه نمی دهم بروی، خواست فرار كند. كمربند را برداشتم و دنبالش كردم با كمربند زدمش. گفت صد روز هم من را در این خانه نگه داری باز هم فرار می كنم و می روم. دیگر نتوانستم تحمل كنم، كمربند را دور گردنش انداختم و فشار دادم. گفتم لاله باز هم از خانه بیرون می روی؟ جواب نداد. كمربند را رها كردم چند بار صدایش كردم. جواب نداد. دیدم نفس نمی كشد. دخترم مرده بود. حال بدی داشتم. هیچ پدری نمی تواند دست به چنین كاری بزند، من واقعا از خود بی خود شده بودم.

متهم در ادامه گفت: وقتی دیدم دخترم مرده و كاری از دستم بر نمی آید به خواهرم و برادران همسرم تلفن زدم و موضوع را گفتم و بعد هم بازداشت شدم. در این هنگام قاضی همتیار رییس شعبه ۱۱۳ دادگاه كیفری استان تهران به ۱۰ فقره سابقه متهم كه همگی در رابطه با اعتیاد به هرویین بود، اشاره كرد و گفت: تو خودت اعتیاد داشتی چطور از دخترت می خواستی اعتیادش را ترك كند؟ متهم جواب داد: هشت سال است كه اعتیادم را ترك كرده ام. من راننده كامیون بودم و برای اینكه بتوانم شب ها رانندگی كنم، مواد مصرف می كردم، بیشتر هم تریاك استفاده می كردم. بعد از سال ها اعتیاد بالاخره ترك كردم. چون خودم مواد مصرف كرده بودم می دانستم چقدر بدبختی دارد و نمی خواستم دخترم در این بدبختی گرفتار شود. او از دوران نوجوانی سركشی می كرد، ترك تحصیل كرد و گفت می خواهد كار كند و بعد به سمت موادمخدر رفت.

در ادامه وكیل مدافع متهم در جایگاه حاضر شد و از دادگاه خواست به علت اینكه انگیزه مقتول شرافتمندانه است، او را از اتهام قتل عمد تبرئه كنند. سپس متهم برای بیان آخرین دفاعیاتش در جایگاه حاضر شد و گفت: دختری دارم كه دانشجوست و همسرم هم تنهاست برای اینكه آنها بی سرپرست نشوند، درخواست دارم در حكمم تخفیف بدهید. بنابر این گزارش بعد از پایان جلسه محاكمه هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.... / گزارش : روزنامه شرق


ویدیو : پدر ترک کرده، دختر شیشه ای را كشت