پدرزن طناب دار را دور گردن داماد انداخت : معاون دادستان شیراز افزود: قاتل با ...


معاون دادستان شیراز افزود: قاتل با سوءاستفاده از اعتماد مقتول حدود ساعت 11:30 صبح وارد منزل او شده و با استفاده از یك تبر مرتكب قتل فجیع شده بود. فردی كه خواهر همسرش را كشته و دو فرزند او را مجروح كرده بود، به دار مجازات آویخته شد.

 معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز ـ در جمع خبرنگاران با اشاره به این جنایت تصریح كرد: «كورش.الف» در آذرماه سال گذشته خواهر همسرش با هویت «فرزانه.ف» را به قتل رسانده و بعد از مثله كردن مقتول، طلاهایش را به سرقت برده بود.

وی ادامه داد: متهم بعد از قتل خواهر همسرش دو كودك او به‌نام‌های «آریا» و «آرسه» را كه یكی 6 ساله و دیگری 9 ماه بود، به‌شدت مضروب كرده و متواری شده بود.

معاون دادستان شیراز افزود: قاتل با سوءاستفاده از اعتماد مقتول حدود ساعت 11:30 صبح وارد منزل او شده و با استفاده از یك تبر مرتكب قتل فجیع شده بود.

بحرینی علت مرگ مقتول را وارد آمدن چندین ضربه تبر از پشت به سر مقتول اعلام و خاطرنشان كرد: قاتل پس از قطع دست مقتول از ناحیه مچ، طلاهای وی را به سرقت برده بود. او چندین ضربه نیز به سر پسربچه 6 ساله و چندین ضربه تبر به سر دختربچه 9 ماهه وارد كرده بود كه این ضربات باعث ایراد آسیب‌های جدی به این دو كودك بی‌گناه شده بود اما آنان جان به‌در بردند و كودك 6 ساله به‌عنوان شاهد ماجرا، موضوع را برای دیگران تعریف كرد و در واقع او باعث كشف ماجرا شد.

وی گفت: شعبه دوم دادگاه كیفری استان فارس در كوتاه‌ترین زمان ممكن به پرونده این متهم رسیدگی و حكم قصاص را صادر كرد كه این رای پس از تایید از سوی دیوان عالی كشور و طی تشریفات قانونی، توسط پدر مقتول به مرحله اجرا درآمد.

منبع: ایسنا


ویدیو : پدرزن طناب دار را دور گردن داماد انداخت