پدربزرگی که گاهی کودک می‌شود! : محسن قاضی مرادی بازیگر «شمعدونی» این سریال ...


محسن قاضی مرادی بازیگر «شمعدونی» این سریال را طنز فاخری دانست که بر موقعیت‌های خنده دار استوار است و گاهی مخاطب به عصبانیت کاراکترها می‌خندد. خبرگزاری مهر: محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت در گفتگویی درباره شخصیت خود در «شمعدونی» توضیح داد: آقارضا بزرگ یک خانواده است و همه اعضای خانواده او را قبول دارند اما گاهی اوقات کل کل‌هایی هم با بقیه دارد و دیگران از دست او عاصی می‌شوند. به این معنا که او گاهی فراموش می‌کند سنش بالا رفته است و مانند کودکان رفتار می‌کند.

نقش‌های «شمعدونی» کمرنگ و پررنگ می‌شوند

وی که پیش از این با سروش صحت تجربه همکاری داشته است، افزود: این نقش تقریبا در همه قسمت‌ها حضور دارد و از نقش‌های اصلی داستان است. البته در مقاطعی هر کدام از نقش‌ها پررنگ و کمرنگ می‌شوند. در واقع به جز شخصیت‌های عطا و هوشنگ که کاملا محوریت دارند بقیه نقش‌ها حضور نسبتا یکدستی دارند.

کودک , مهد کودک , روز جهانی کودک

این بازیگر با تاکید بر این که «شمعدونی» طنزی فاخر است، ادامه داد: «شمعدونی» بر طنز موقعیت استوار است. ممکن است در مقاطعی من عصبانی شوم و مخاطب به عصبانیت من بخندد. بنابراین الزامی نیست که حتما شخصیت کار بامزه‌ای انجام دهد یا کسی را مسخره کند تا بیننده را به خنده وادارد.

بازیگر به مرور به نقش جان می‌بخشد


قاضی‌مرادی در پاسخ به اینکه آیا در ابتدای کار طرح کاملی از نقش و سرنوشت و مسیری که در طول داستان طی می‌کند در اختیار داشته یا خیر، اظهار کرد: به هر حال همیشه شمایی کلی از داستان در اختیار بازیگر قرار دارد. در ادامه شاخ و برگ‌هایی اضافه می‌شود و بازیگر آن را جان می‌بخشد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه سروش صحت فرصت اظهار نظر و پیشنهاد را به بازیگران می‌دهد. به نظرم وقتی همه عوامل و بازیگران در خدمت کار گروهی هستند و برای کارشان انرژی می‌گذارند می‌توانیم نتیجه خوبی را هم شاهد باشیم.


ویدیو : پدربزرگی که گاهی کودک می‌شود!