پخش مراسم جوایز امی از سی.‌بی.‌اس :         مراسم سی و هفتمین دوره جوایز دی‌تایم ...



 

 

پنچاه و دومین مراسم اهدای جوایز گرمی , گزارش اختصاصی موج از مراسم جوایز amas 2016 , چهل‌ودومین مراسم سالانه جوایز گرمی

 

 

مراسم سی و هفتمین دوره جوایز دی‌تایم امی روز ۲۷ ژوئن از شبکه سی‌بی‌اس پخش می‌شود.

 

جوایز دی‌تایم امی از برنامه‌های مختلف تلویزیونی تقدیر می‌کند. بیش از سه دهه است که این مراسم از برنامه‌های کمدی تلویزیونی گرفته تا برنامه‌های تک نفره تقدیر کرده است. این مراسم پیشتر در نیویورک برگزار می‌شد، اما از سال ۲۰۰۶ به لس آنجلس منتقل شده است.



تمرکز جوایز دی‌تایم امی بر برنامه‌هایی است که در طول روز از تلویزیون پخش می‌شوند.



این مراسم اغلب از شبکه‌های ای‌بی‌سی، سی‌بی‌سی و ان‌بی‌‌سی پخش می‌شد، اما سال گذشته شبکه CW پخش آن را برعهده گرفت. تنها ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیننده این برنامه در سال گذشته بودند. این درحالی است که بینندگان این مراسم از سال ۱۹۹۳ با ۲۲ میلیون بیننده به ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار بیننده در سال ۲۰۰۸ کاهش یافته است.



مراسم اهدای جوایز گرمی و اسکار بینندگان بسیار بیشتری را به تلویزیون می‌کشانند. به نظر می رسد سی‌بی‌اس امیدوار است این مراسم که در هتل هیلتون شهر لاس‌وگاس برگزار می‌شود بینندگان بی‌شماری را به خود جلب کند.



هرب گرنات، رییس آکادمی ملی هنر و علوم تلویزیونی در بیانیه‌ای گفت:«جوایز دی‌تایم امی یکی از سنگ‌بناهای کار ماست و بسیار هیجان زده‌ایم که CBS این مراسم را پخش می‌کند. برنامه سال گذشته یکی از سرگرم‌کننده‌ترین برنامه‌های تاریخ ما بود و مطمئنا برنامه امسال هیجان‌انگیزتر خواهد بود.»



برگزاری سی و هفتمین دوره جوایز دی‌تایم امی برعهده آکادمی ملی هنر و علوم تلویزیونی و آکادمی هنر و علوم تلویزیونی است..../ خبر آنلاین

 

 


ویدیو : پخش مراسم جوایز امی از سی.‌بی.‌اس