پخش زنده اختتامیه جشنواره در برنامه پرانتز باز : برنامه رادیویی «پرانتز باز» ...


برنامه رادیویی «پرانتز باز» به صورت زنده، اختتامیه جشنواره فیلم فجر را پوشش خواهد داد. ایسنا: برنامه رادیویی «پرانتز باز» به صورت زنده، اختتامیه جشنواره فیلم فجر را پوشش خواهد داد.مارال دوستی، تهیه‌کننده سردبیر «پرانتز باز» با بیان این مطلب افزود: «پرانتز باز» قرار است، نامزدهای برگزیده‌ی مردمی سی و سومین جشنواره ی فیلم فجر را اعلام کند.

در این اعلام که از طریق پیامک های ارسال شده و با حضور کارشناسان مشهور برنامه طی روزهای گذشته و همچنین در روزهای پایانی جشنواره صورت می گیرد، عناوین برگزیدگان مردمی سی و سومین جشنواره فیلم فجر معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: امسال این برنامه توانست همچون گذشته با دعوت از هنرمندانی چون علی نصیریان، نیکی کریمی، شمس لنگرودی، مهتاب کرامتی، برزو ارجمند، ابوالحسن داوودی، هومن سیدی، وحید جلیلوند، احمد مسجد جامعی، مصطفی کیایی و بسیاری دیگر از چهره‌ها، تمامی ابعاد جشنواره فیلم فجر را مورد بررسی قرار دهد.

همچنین در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برنامه «استودیو 8» به تهیه‌کنندگی سردبیری مهدی شیبانی زاده با مروری بر موسیقی فیلم ها به گپ و گفت با آهنگسازانی چون کارن همایون فر، بهزاد عبدی، فردین خلعتبری و تعداد دیگری از هنرمندان، به اتفاقات روز جشنواره، به خصوص سینماهای مردمی پرداخت و علاوه بر آن سیاست‌های جشنواره فیلم فجر را از اولین دوره، تا کنون مورد بررسی قرار داد.

برنامه رادیویی «دیالوگ» به تهیه‌کنندگی سردبیری ایوب آقاخانی نیز، طیفی از مسوولان در حوزه سینما تا کوچک ترین عضو موثر در یک پروژه ی سینمایی و تماشاگران و منتقدان، دوشادوش هم به تناوب بحث درباره ی جشنواره ی سی و سوم به گفتگو پرداختند.


ویدیو : پخش زنده اختتامیه جشنواره در برنامه پرانتز باز