پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد/ پایان عصر مهرام! : پایان عصر مهرام! پتروشیمی ...



پایان عصر مهرام!

پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد/ جام به بندر رفت

پتروشیمی با برتری مقابل مهرام قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد.

به گزارش  فارس، در پنجمین و آخرین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام (ره) از ساعت 15:30 دقیقه امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با حساب 88 بر 74سود پتروشیمی به پایان رسید تا بندری‌ها عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

پیش از این هر کدام از دو تیم دو برتری در رقابت‌های گذشته را به نام خود ثبت کرده بودند تا عنوان قهرمانی لیگ برتر امسال بسکتبال با برتری امروز پتروشیمی در دیدار پنجم در خانه حریف به این تیم برسد.

مهرام با ترکیب کامرانی، نیکخواه بهرامی، حاجیان، میلیچ و السون به میدان آمد و مهران حاتمی هم جابر ابراهیم، سانی بچیروویچ، بهنام یخچالی، حامد سهراب‌نژاد و ارغوان را به میدان فرستاد.

پتروشیمی کوارتر‌های اول تا سوم را به ترتیب 22 بر 19، 19 بر 13، 26 بر 14 به سود خود پایان داد و کوارتر چهارم هم با نتیجه 24 بر 14به سود مهرام به پایان رسید.

فصل گذشته هم این دو تیم فینال لیگ برتر بسکتبال را برگزار کرده بودند که آن دیدار با برتری مهرام و پنجمین قهرمانی پیاپی این تیم همراه شده بود که به این ترتیب پتروشیمی با انتقام شکست فینال فصل گذشته نوار قهرمانی‌های پیاپی مهرامی‌ها را هم پاره کرد./فارس

 


ویدیو : پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد/ پایان عصر مهرام!