پایان هفته هوا سرد می شود : سازمان هواشناسی اعلام کرد که از امروز سوم فروردین ...


سازمان هواشناسی اعلام کرد که از امروز سوم فروردین دما نسبتا گرم می شود و استانهای شمالی فردا دوشنبه 2تا 4درجه‌ افزایش دما دارند. خبرآنلاین: براساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز دما افزایش محسوسی پیدا می کند و فعلا در استانهای شمالی از برف و باران خبری نیست. اما در استانهای یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان در ارتفاعات امکان بارش برف و باران وجود دارد.

براساس نقشه های سازمان هواشناسی،بارش باران با رعد و برق روز سه شنبه در استان‌های فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر پیش بینی می شود.روز چهارشنبه هم برای استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان و بوشهر بارش باران پیش بینی می شود.تداوم افزایش دما تا روز سه شنبه در شمال شرق کشور ادامه دارد.همچنین دریای خزر امروز مواج است و شرق خلیج فارس نیز امروز و فردا مواج پیش بینی می‌شود.

اما از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه با توجه به گذر موجی از جنوب کشور،بارش پراکنده باران در استان‌های جنوب، جنوب شرق، تنگه هرمز و سواحل عمان پیش بینی می شود که البته این بارش‌ها همراه با رعد و برق بوده و باعث بهاری شدن نیمه جنوبی کشور می شود.

در پایان هفته هم افزایش دما دوباره شروع می شود و استانهای شمالی و تهران سرد می شوند.


ویدیو : پایان هفته هوا سرد می شود