پایان ماجرای کارت‌های پایان خدمت جعلی :  اخبارورزشی - پایان ماجرای کارت‌های ...



کارت پایان خدمت , شرایط گرفتن گواهینامه بدون کارت پایان خدمت , گواهینامه بدون کارت پایان خدمت


 اخبارورزشی - پایان ماجرای کارت‌های پایان خدمت جعلی
حلافی به سربازی می‌رود

ماجرای کارت معافیت بازیکنان به مراحل آخر خود نزدیک می‌شود، در حالی که پیش از جام‌جهانی هیاهوی زیاد در مورد کارت‌های معافیت‌های بازیکنان تیم‌های مختلف به‌خصوص فولاد خوزستان به راه افتاده بود، اما در پایان تنها این سعید حلافی، بازیکن پیکان بود که باید به خدمت مقدس سربازی برود و بقیه بازیکنان می‌توانند بدون دغدغه در تیم‌های خود بازی کنند.

اسماعیل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد ماجرای کارت‌های معافیت به تسنیم گفت: با توجه به استعلامی که از سازمان نظام وظیفه گرفتیم، کارت معافیت حلافی درست و قانونی صادر شده بود اما با توجه به اعتراض فجری‌ها سازمان نظام وظیفه و کمیسیون پزشکی تشخیص دادند که او تنها باید معاف از رزم می‌شد و به این ترتیب از 29تیر 93 سرباز به حساب می‌آید. در کمیسیون پزشکی سازمان نظام وظیفه ابتدا حلافی از رفتن به خدمت مقدس سربازی معاف و کارت پایان خدمت هم برای این بازیکن قانونی صادر شد اما مسوولان فجرسپاسی معتقد بودند کارت پایان خدمت او جعلی است.

 

پس از استعلام از نظام وظیفه، مشخص شد کارت پایان خدمت حلافی درست بوده اما فجری‌ها بار دیگر اعتراض کردند و گفتند نامه‌های دیگری در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهند که نشان از جعلی‌بودن کارت پایان خدمت دارد. تا دو روز گذشته نامه‌ای از سوی مسوولان فجر در اختیار کمیته انضباطی قرار نگرفته اما سازمان نظام وظیفه در نامه‌ای به ما اعلام کرد بار دیگر مساله حلافی در کمیسیون پزشکی بررسی می‌شود و به این نتیجه رسیده‌ایم که او تنها باید معاف از رزم می‌شد و باید به سربازی برود.


حسن‌زاده در مورد تغییر نتیجه دیدار فجر سپاسی و پیکان گفت: با توجه به اینکه کارت پایان خدمت حلافی تا پایان خرداد امسال قانونی بوده، هیچ تغییری در نتیجه رخ نمی‌دهد. برای ما (کمیته انضباطی) مهم این بود که کارت پایان خدمت حلافی جعلی نبوده باشد و درباره حلافی که اکنون سرباز شده است، ما پاسخگو نیستیم.


حسن‌زاده همچنین درباره اینکه سرنوشت کارت پایان خدمت بازیکنان فولاد به کجا کشیده شد، گفت: در این مورد شکایتی به دست ما نرسید که بخواهیم از سازمان نظام وظیفه استعلام بگیریم.


تیم فوتبال پیکان در دیدار پلی‌آف لیگ برتر در مجموع دو بازی با نتیجه یک بر صفر برابر فجرسپاسی به برتری رسید و به لیگ برتر راه یافت. پس از این موضوع مسوولان فجرسپاسی به جعلی‌بودن کارت پایان خدمت حلافی اعتراض کردند و معتقد بودند کارت این بازیکن جعلی است اما با اظهارات رییس کمیته انضباطی مشخص شد تغییری در نتیجه حاصل نمی‌شود و پیکان در لیگ برتر باقی خواهد ماند.
 اخبار ورزشی - تسنیم 


ویدیو : پایان ماجرای کارت‌های پایان خدمت جعلی