پایان كابوس‌ دختر دانش آموز در قائمشهر : پایان كابوس‌ دختر دانش آموز در قائمشهر پسر ...



پایان كابوس‌ دختر دانش آموز در قائمشهر

پسر جوانی كه با حمله به خانه دختر دانش آموزی دست و پای وی را بست و تسلیم نیت شوم خود كرد، سحرگاه دیروز در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.

 این جوان اعدامی كه عرفان نام داشت و 18 ساله بود، 21 خرداد ماه امسال با افشای اقدام هولناكش از سوی خانواده دختر دانش آموز در قائمشهر بازداشت شد.
   
بنا بر این گزارش، تعرض، تهدید، چاقوكشی، مزاحمت برای نوامیس و اخاذی در كلكسیون جرایم این شیطان جوان به چشم می خورد. دختر جوان كه به خاطر تهدیدات جوان اعدامی نزدیك به دو سال ماجرای اتفاقات رخ داده برای خود را از خانواده اش پنهان كرده بود وقتی برای بار دوم اقدام به خودكشی كرده و به بیمارستان انتقال داده شد روی تخت بیمارستان راز هولناكش و حمله پسر جوان به خانه شان را فاش كرد.

خانواده این دختر دانش آموز كه از كابوس های شبانه دخترشان احتمال داده بودند باید وی درگیر سرنوشت شومی شده باشد با اطلاع از واقعیت ماجرا به پلیس مراجعه كرده و خواستار تعقیب عرفان شدند.

دختر جوان وقتی روی تخت بیمارستان از سوی ماموران پلیس تحت تحقیق قرار گرفت در این باره گفت: مدت ها بود كه در راه مدرسه پسر جوانی برایم مزاحمت ایجاد می كرد. وی در راه بازگشت به خانه مرا تعقیب می كرد و با تهدید چاقو مجبورم می كرد پول هایی را كه همراهم بود به وی بدهم. عرفان هر بار تهدید می كرد اگر در این باره به كسی چیزی بگویم مرا خواهد كشت. وی ادامه داد: این اواخر حتی از من می خواست تا شرایطی را فراهم كنم تا او بتواند با همكلاسی های دیگرم آشنا شود. این نوع شكنجه هایش ادامه داشت تا این كه پسر جوان چند بار مرا تا در خانه مان تعقیب كرده و محل زندگی ام را یاد گرفت.

 

هر بار می خواستم ماجرا را با خانواده ام در میان گذاشته و خودم را از این كابوس نجات دهم وقتی به یاد تهدیدات وی می افتادم از این كار منصرف می شدم.
   
دختر دانش آموز كه از یادآوری خاطرات شوم از ترس می لرزید در ادامه به پلیس گفت: ساعت 12 ظهر روز هفتم اردیبهشت ماه بود كه زنگ در خانه ما به صدا در آمد. تصور كردم دختر همسایه مان است و چون می داند پدر و مادرم در خانه نیستند، می خواهد نزد من بیاید. در را كه باز كردم ناگهان با دیدن همان مزاحم همیشگی شوكه شدم، خواستم در را ببندم اما وی با هل دادن در وارد خانه شده و در را پشت سرش بست.

 

تهدید كردم داد می زنم تا همسایه ها به كمكم بیایند اما در همین هنگام او لگدی به شكم من زد و بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم دیدم دست و پای مرا با روسری ام بسته است. خیلی التماس كردم اما وی چاقویی را از زیر لباسش در آورده و زیر گردن من گذاشت. با گریه خواستم كاری با من نداشته باشد.
   
وی با كارد ضربه ای به دستم زد و ضربه ای هم به پایم وارد كرد او هیچ اعتنایی به گریه هایم نكرد و از صحنه سیاه فیلمبرداری كرده و گفت اگر موضوع را به كسی بگویم هم فیلم را پخش می كند و هم این كه مرا خواهد كشت. خانواده ام به خاطر زخم هایی كه با ضربات چاقوی عرفان روی دستم ایجاد شده بود پرسیدند من نیز از ترس گفتم كه در غیاب آن ها زمین خورده و بدنم زخمی شده است.

 

مرا به بیمارستان بردند و به مدت سه روز بستری بودم. در بیمارستان نیز همان مزاحم همیشگی به داخل اتاقی كه بستری بودم آمده و تهدید خود را تكرار كرد. هر شب با كابوس حادثه ای كه برایم رخ داده بود به خواب می رفتم تا این كه دیگر نتوانستم طاقت بیاورم و تصمیم گرفتم خودم را از بین ببرم. وقتی خانواده ام از اقدام به خودكشی من باخبر شدند به سرعت مرا به بیمارستان انتقال دادند.

بر اساس این گزارش، به دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب قائمشهر پسر جوان ردیابی و بازداشت شد. عرفان در حالی كه در بازجویی های نخستین پلیس هر گونه اطلاعی از ماجرای شیطانی را نمی پذیرفت وقتی فیلم های سیاه در داخل گوشی تلفن همراهش پیدا شد اتهام را به گردن گرفته ولی ادعا كرد با دختر دانش آموز دوستی داشته است.
   
این ادعاها در حالی از سوی عرفان مطرح شد كه بازبینی فیلم تهیه شده از سوی عرفان راستگویی های دختر دانش آموز را تایید می كرد. در همین حال بر اساس بررسی های انجام گرفته از زندان قائمشهر مشخص شد عرفان دارای سوابق متعددی در زمینه ایراد ضرب و جرح و مزاحمت برای زنان و... است. با توجه به این دلایل با صدور قرار مجرمیت، پرونده برای رسیدگی به شعبه دادگاه كیفری استان مستقر در قائمشهر ارسال شد. قاضی دادگاه نیز با توجه به مدارك و مستندات موجود در پرونده و اعترافات صریح عرفان، وی را مستحق اشد مجازات دانسته و رای به اعدام وی با چوبه دار در یكی از میادین قائمشهر دادند.

با توجه به اعتراض عرفان به حكم، رسیدگی پرونده به شعبه 11 دیوان عالی كشور ارسال شده و قضات پس از بررسی های انجام گرفته رای صادره از سوی دادگاه كیفری استان مازندران را تایید كردند.

بنابراین، رای صادره پس از اعلام نظر ریاست قوه قضائیه روز 20 شهریور برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب قائمشهر فرستاده شد و سحرگاه شنبه 23 شهریور در حضور تعداد زیادی از مردم قائمشهر در میدان ولایت به اجرا در آمد./ایران


ویدیو : پایان كابوس‌ دختر دانش آموز در قائمشهر