پایان قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس : با پایان فصل قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس ...


با پایان فصل قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس به پایان می‌رسد و باید دید باشگاه پرسپولیس تا چه اندازه برای حفظ آنها موفق می‌شود. خبرگزاری فارس: با پایان فصل قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس به پایان می‌رسد و باید دید باشگاه پرسپولیس تا چه اندازه برای حفظ آنها موفق می‌شود.
 
 فصل رو به پایان است و به طور مسلم آنچه برای باشگاه ها اهمیت دارد بررسی وضعیت قرارداد بازیکنان است. باشگاهی مثل پرسپولیس هم نمی تواند از این مسئله مستثنی باشد.

این باشگاه برای فصل فعلی خریدهای تازه ای را انجام داد و با برخی از بازیکنان هم تمدید کرد. در زیر به بررسی وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم پرداخته ایم:

طبق بررسی های به عمل آمده نفرات زیر با پرسپولیس قرارداد دارند.

 امیر عابدزاده(دو فصل)، محمد قاضی(یک سال)، کلاه کج(یک سال )، میثم نقی زاده(یک سال)، امیرحسین فشنگچی(یک سال)، خانزاده(دو سال)،رضا حقیقی(دو سال)، مهرزاد معدنچی (یک سال) و رضا محمدی (دو سال)

همچنین بازیکنانی که قراردادهای مشروط با پرسپولیس دارند شامل حسین ماهینی یک سال و غلامرضا رضایی یک سال دیگر هستند.

بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل با پرسپولیس تمام می‌شود شامل جلال حسینی، پروویچ، نیلسون، ولادتکو، نورمحمدی، پولادی، نوری، کریمی، انصاری فرد، نوروزی، بنگر هستند.

این در شرایطی است که بازیکنان جوانی مانند کنعانی، سیف اللهی، احمد زاده و قدمی نیز همچنان با سرخپوشان به عنوان سهمیه های بازیکنان جوان قرارداد دارند.

این وضعیت نشان می دهد که محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه برای فصل جدید برای تمدید قرارداد ستاره های پرسپولیس کار سختی پیش رو دارد و باید دید سردار سرخ ها می تواند همه این بازیکنان را حفظ کند یا خیر.


ویدیو : پایان قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس