پایان سنت شکنی کیت مدیلتون و پرنس ویلیام با چاپ یک آگهی +عکس : کیت و ویلیام ...



کیت و ویلیام که تجربه زندگی مثل مردم عادی را در کارنامه دارند غالبا کارهایی مثل پخت و پز را خودشان انجام میدهند اما بنابر اظهارات کاخ باکینگهام وقت آن رسیده است که طبق سنت سلطنتی برای خود خدمتکار داشته باشند . آنها بارها توسط اعضای کاخ سلطنتی به سنت شکنی محکوم شده اند.

آگهی رایگان , کسب درآمد از مشاهده آگهی , انجام پایان نامه

دوک و دوشس کمبریج که قرار است تابستان امسال اولین فرزند خود را در خانه نگهداری کنند با انتشار یک آگهی در خواست استخدام یک مستخدم را اعلام کردند تا در کارهای خانه و انجام امور منزل سلطنتی آنها به کیت کمک کند.آنها توضیح داده اند که خدمتکار باید کلیه امور منزل از جمله گردگیری، جارو، شستشو و آشپزی را انجام دهد و در کنار این کارها پولیش کردن ظروف نقره و برق انداختن ظروف کریستال نیز عنوان شده است. آنها تاکید دارند این شخص باید وفادار، مودب، تحصیل کرده باشد و همواره امور کلیه قسمتهای منزل را مد نظر داشته باشد.

آنها حقوق خوبی برای این کار در نظر گرفته اند و از دیگر مزایای این شغل خرید یک خودرو برای مستخدم جهت انجام کارهای بیرون منزل و همچنین جای خواب و غذای مجانی است. آنها میزان 37 ساعت کار در هفته و از ساعت 8:30 تا 5 بعد از ظهر را برای این فرد در نظر دارند.

پایان نامه , آگهی استخدام , سایت آگهی خودرو

آگهی مشاغل , رپورتاژ آگهی , ساخت گزارش آگهی

منبع: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان


ویدیو : پایان سنت شکنی کیت مدیلتون و پرنس ویلیام با چاپ یک آگهی +عکس