پایان دکتربازی‌های یک عطار قدیمی : پلیس مشهد در دو عملیات اطلاعاتی یک پزشک ...



پلیس مشهد در دو عملیات اطلاعاتی یک پزشک قلابی و چهار زوج جوان کرجی  راکه کف زنی می‌کردند دستگیر کردند.

پزشک قلابی به نام محمد 69 سال دارد و بازنشسته است. او از چندی پیش مغازه عطاری در مشهد تأسیس کرد و با انجام تبلیغات گسترده‌ نقشه‌ای برای کلاهبرداری‌های شیادانه کشید. این مرد با معرفی خود به عنوان پزشک، تابلوی مغازه عطاری را به داروخانه تغییر داد و با استخدام منشی روپوش پزشکان را به تن کرد.

 

تبلیغات پزشک قلابی که ادعای درمان بیماری‌های ناتوانی جسمی با کم‌ترین هزینه را کرده بود چشم رهگذران زیادی را به خود خیره می‌کرد. او با ویزیت 10 هزار تومانی برای مراجعانش داروهای غیرمجاز توان‌افزا و همچنین قرص‌های دست‌ساز ترک اعتیاد، چاقی، لاغری و... تجویز می‌کرد.


کف‌زنان حرفه‌ای
بابک 42 ساله با همسر 32 ساله‌اش دنیا و زوج جوان دیگری که اشکان و راضیه نام دارند و از دزدان سابقه‌دار هستند از کرج راهی مشهد شدند تا نقشه سرقت‌های خیابانی را عملی کنند. آنها با خودرویشان در خیابان‌های مشهد پرسه می‌زدند و با مشاهده طعمه‌های ساده‌لوح اقدام به برقراری رابطه کلامی می‌کردند.

 

این افراد با معرفی خود به عنوان تبعه خارجی و در مواردی نیز با چرب‌زبانی اعتماد افراد ساده‌لوح را جلب کرده و به بهانه اینکه با پول ایرانی آشنا نیستند بسته‌های اسکناس را از طعمه‌های خود گرفته و در حال مشاهده و شمارش اسکناس‌ها اقدام به کف‌زنی می‌کردند. رئیس پلیس مشهد درباره این دو پرونده به شوک گفت: در پی اعلام موضوع این پرونده‌ها به پلیس و با توجه به اهمیت پیگیری سریع آن تیم آگاهی کلانتری کوی پلیس و افسران کلانتری 12به طور ویژه وارد عمل شدند.

 

سرهنگ حجت نیک مرام افزود:‌ مأموران انتظامی پزشک قلابی را دستگیر و در بازرسی از محلی که تابلوی داروخانه بر سر در آن نصب شده بود 11 هزار نوع قرص‌های توان‌افزای غیرمجاز و دست‌ساز که مصرف آن می‌تواند برای شهروندان عوارضی نیز در پی داشته و سلامتی آنها را تهدید کند، کشف کردند.


وی خاطرنشان کرد مأموران کلانتری 12 نیز کف‌زنان حرفه‌ای را در حالی که قصد سرقت از یک شهروند را داشتند با اقدام غافلگیرانه خود دستگیر کردند.


متهمان در بازجویی‌های اولیه به چهار کف‌زنی اعتراف کردند اما این فرضیه وجود دارد که آنها به صورت شهر به شهر از تهران تا مشهد و حتی دیگر نقاط کشورمان مرتکب کف‌زنی شده باشند. بنابر این تحقیقات گسترده از این کف‌زنان تردست ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران 

 


ویدیو : پایان دکتربازی‌های یک عطار قدیمی