پایان تصویربرداری فیلم کوتاه وصال یاران : تصویربرداری و تدوین فیلم کوتاه وصال ...


تصویربرداری و تدوین فیلم کوتاه وصال یاران با محوریت «دفاع مقدس» و «زندگی جانبازان» به پایان رسید. خبرگزاری فارس: محمود صادق‌ناطری کارگردان فیلم کوتاه  «وصال یاران» در گفت‌وگو‌یی گفت: فیلم وصال یاران با موضوعیت اجتماعی و از دیدگاه انسانی به جنبه‌های مختلف و فراز و نشیب‌های فراوان زندگی جانبازان و مقاومت و تلاش همسران با وفای این عزیزان پرداخته و در حوزه‌ مشکلات این قشر از جامعه ساخته شده است و برای حضور در جشنواره فیلم بین‌المللی تهران آماده می‌شود.

وی اظهار کرد: در این فیلم با بهره‌گیری از تکنیک‌های سینمایی تلاش شده ‌تا هر چند کوتاه و از زاویه‌ای نو به استقامت و پایداری همسران فداکار جانبازان پرداخته شود.

صادق‌ناطری افزود: تلاش من و همراهانم در این فیلم برای آن است که حماسه ایثارگری‌هایی را که موجب شده امروز ملت ایران در بسیاری از مسائل سربلند و بالنده جلوه کند را نسل آینده بداند و به خاطر بسپارد و به جای جست‌وجوی قهرمانان مجازی، این اسطوره‌های فداکاری و از خودگذشتگی را بهتر بشناسند.

کارگردان جوان چالوسی ادامه داد: این فیلم به طریقه‌ دیجیتال و کیفیت HD تولید و حدود پنج دقیقه است که براساس خط داستانی از «مقصود بازیاری» و با بازنویسی خودم صورت گرفته است و در این فیلم «حسین طهماسبی» به عنوان تصویربردار و نورپرداز، محمدرضا حسین‌پور صدابردار و صداگذار، میثم وهابی انتخاب بازیگر و بازیگردان، منشی صحنه ساحله مهدوی، مدیر صحنه مصطفی قنبرزاده، چهره‌پرداز پریسا پوررضوی، طراحی لباس و صحنه سپیده ضیایی و موسیقی متن آبان ملک‌محمودی، تدوین و کارگردانی از محمود صادق‌ناطری و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان دفتر چالوس ساخته شده است و بازیگران این فیلم را نیز جابر احمدی، کیارش سعیدی، زهره شکوهی و مینا دلفان تشکیل می‌دهند.

محمود صادق‌ناطری 26 ساله اهل شهرستان چالوس، دانشجوی رشته کاردانی فیلم‌سازی دانشگاه و نیز دانش‌آموخته رشته کارگردانی و فیلم‌سازی در انجمن سینمای جوانان دفتر چالوس متولد این شهرستان است.


ویدیو : پایان تصویربرداری فیلم کوتاه وصال یاران